Aes456 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Noen som vet hvor det har blitt av Impalaen? Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Noen som vet hvor det har blitt av Impalaen? De blir vel overvåket av leviathans så jeg tror de kvitta seg med alt slikt, bil, pc, telefoner, ID... Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Noen som vet hvor det har blitt av Impalaen? Den forsvant med resten av kvaliteten. 2 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Som vanlig en helt grei episode uten det helt store, men gleder meg til neste episode likevel. Ting begynner endelig å ta seg opp. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Endelig fikk vi se Cas igjen! Var faktisk en god episode syns jeg, men håper egentlig at dette blir den siste sesongen Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 GOOOOOD MORNING VIETNAAAM!!! Haha. Må si Mark Pellegrino spiller rollen utrolig bra. Enda en helt ok episode. Men har tatt seg bittelitt opp i det siste, så forhåpentligvis klarer de løfte serien til det nivået det en gang var. Hater å være en av de som henger seg på "alt var bedre før" snakket, men det nå det jeg dessverre mener. Cass er tilbake og lurer veldig på hva som skjer videre med han nå som han får selskap av Lucifer. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Virka mere som de leita etter enn unnskyldning for og få Sam frisk igjen. Men er jo lov og håpe på at Cas blir og se fremover. Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Virket slik ja. Håper virkelig ikke de har så lite fantasi... Håper de får tilbake Cass, for jeg likte den karakteren. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Spoiler for veien videre: And what about the angel-turned-God-turned-Leviathan-vessel, Castiel? When will we next hear the dulcet tones of an (hopefully no longer crazed) angel? The CW has already confirmed that Castiel will be making his return this March, in episode 17 of the season – and that he’ll be stick around for two additional episodes. Cas vil være med i to episoder til. Lenke til kommentar
Minimeg Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Håper så sykt på mer engler/demoner ting framover, også håper jeg at snart den ekte gud vil vise seg! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Begynner å ta seg opp ganske mye nå. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Felica Day var jo konge utrolig nok. Likte denne episoden, kan det være de endelig fant noe som kan kverke Dick&Co? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Felica Day var jo konge utrolig nok. Likte denne episoden, kan det være de endelig fant noe som kan kverke Dick&Co? Hvis du ikke er den eneste som har hørt om hun så blir jeg overrasket. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Da blir det en sesong 8 til. http://tvbythenumbers.zap2it.com/ 1 Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Sukk.. hadde egentlig håpt dette var siste sesong. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Felica Day var jo konge utrolig nok. Likte denne episoden, kan det være de endelig fant noe som kan kverke Dick&Co? Hvis du ikke er den eneste som har hørt om hun så blir jeg overrasket. Hvordan har du klart å ikke ha hørt om henne? Se for eksempel The Guild, Dragon Age: Redemption eller Dr Horrible's Sing-Along Blog. Sukk.. hadde egentlig håpt dette var siste sesong. Sukk? Det er jo bare å la være å se? Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Hadde håpt de avsluttet denne sesongen på en ordentlig måte i stedet for å dra det ut enda lenger.. De siste sesongene syns jeg ikke har vært noe bra. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Så la være å se? Hva er problemet? 2 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Har vært en grei sesong. Den startet bra, datt litt sammen midt i og tok seg opp på slutten. Det merkes at de har litt lite historie å fylle episodene med. Ønsker meg mer Cas! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå