Gå til innhold

Supernatural - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faktisk har jo Dean og Sam vært døde mange ganger, men englene (ikke bare Cass) tok en (flere) Jesus på dem. Slik jeg sjønte det var det verre å hente de fra helvete, men hvis de havner i himmelen så har de ingen problemer med å hente dem.

 

Var jo det som ble problemet med englene etterhvert, de ble for kraftige. Litt det somme som ble saken i Heroes.

 

Er ganske sikker på at Dean ble drept allerede i slutten av første sesong, og Sam ble drept i slutten av andre. Dean ble grillet med strøm i en episode, og så videre og så videre. At Bobby er død for godt er litt tynt. :p Vil de ha ham tilbake kommer han tilbake. Samme med Cas og alle de andre.

Jeg tror vi bare må innse at Supernatural har hatt sin storhetstid nå :( Den blir ikke bra igjen.

 

Har det noensinne skjedd at du faktisk har likt en serie? :p

Lenke til kommentar
Faktisk har jo Dean og Sam vært døde mange ganger, men englene (ikke bare Cass) tok en (flere) Jesus på dem. Slik jeg sjønte det var det verre å hente de fra helvete, men hvis de havner i himmelen så har de ingen problemer med å hente dem.

 

Var jo det som ble problemet med englene etterhvert, de ble for kraftige. Litt det somme som ble saken i Heroes.

 

Er ganske sikker på at Dean ble drept allerede i slutten av første sesong, og Sam ble drept i slutten av andre. Dean ble grillet med strøm i en episode, og så videre og så videre. At Bobby er død for godt er litt tynt. :p Vil de ha ham tilbake kommer han tilbake. Samme med Cas og alle de andre.

Jeg tror vi bare må innse at Supernatural har hatt sin storhetstid nå :( Den blir ikke bra igjen.

 

Har det noensinne skjedd at du faktisk har likt en serie? :p

Ja. Kommer det noensinne til å skje at du blir optimist?

 

Jeg digget de fem-seks første sesongene av Supernatural. Da syns jeg det var en av de beste seriene noensinne på tv.

 

Men det som gjerne skjer, er at ingen tør å dra ut pluggen før det som en gang var bra, har blitt helt utslitt og ødelagt.

 

Det skjedde med Smallville, Heroes, Supernatural, Stargate osv osv. Alle var fenomenalt bra i begynnelsen, men så begynner de å melke serien etter at de egentlig har gått tomme for ideer. Det finnes ett eneste unntak til denne regelen, og det er Battlestar Galactica. Serien som hadde en plan fra A til Å og avsluttet med verdighet.

Lenke til kommentar

 

 

Det skjedde med Smallville, Heroes, Supernatural, Stargate osv osv. Alle var fenomenalt bra i begynnelsen, men så begynner de å melke serien etter at de egentlig har gått tomme for ideer. Det finnes ett eneste unntak til denne regelen, og det er Battlestar Galactica. Serien som hadde en plan fra A til Å og avsluttet med verdighet.

 

Ha, ikke faen, BSG hadde en super første sesong, så ble det soap-in-space. Faen til møl :p

Lenke til kommentar

 

 

Det skjedde med Smallville, Heroes, Supernatural, Stargate osv osv. Alle var fenomenalt bra i begynnelsen, men så begynner de å melke serien etter at de egentlig har gått tomme for ideer. Det finnes ett eneste unntak til denne regelen, og det er Battlestar Galactica. Serien som hadde en plan fra A til Å og avsluttet med verdighet.

 

Ha, ikke faen, BSG hadde en super første sesong, så ble det soap-in-space. Faen til møl :p

Feil.

Men det positive utfallet av det du sa, er at nå vet jeg at jeg ikke skal høre på deg mer.

Lenke til kommentar

 

 

Det skjedde med Smallville, Heroes, Supernatural, Stargate osv osv. Alle var fenomenalt bra i begynnelsen, men så begynner de å melke serien etter at de egentlig har gått tomme for ideer. Det finnes ett eneste unntak til denne regelen, og det er Battlestar Galactica. Serien som hadde en plan fra A til Å og avsluttet med verdighet.

 

Ha, ikke faen, BSG hadde en super første sesong, så ble det soap-in-space. Faen til møl :p

Feil.

Men det positive utfallet av det du sa, er at nå vet jeg at jeg ikke skal høre på deg mer.

 

Blir ikke feil fordi du sier det, like lite som det blir riktig at jeg sier jeg _synes_ det ble en soap-in-space.

Dog mine sci-fi-nerde venner er helt enig, man pinte seg igjennom sesong 2-3 før sesong 4 dro det litt opp igjen.

Lenke til kommentar
Det skjedde med Smallville, Heroes, Supernatural, Stargate osv osv. Alle var fenomenalt bra i begynnelsen, men så begynner de å melke serien etter at de egentlig har gått tomme for ideer. Det finnes ett eneste unntak til denne regelen, og det er Battlestar Galactica. Serien som hadde en plan fra A til Å og avsluttet med verdighet.

 

Synes bare jeg husker deg klage i årevis mens Smallville gikk, og så vidt jeg husker likte du ikke en eneste episode. Så hvorfor så du da de siste fire, fem sesongene om du hatet serien? Det samme gjelder Supernatural. Du har tydeligvis gitt den opp, så hvorfor slutter du ikke bare å se?

 

Og btw du vet Battlestar Galactica er en remake? Ironisk at den eneste serien du liker er den verste melkekua av de alle. :p

Lenke til kommentar
Det skjedde med Smallville, Heroes, Supernatural, Stargate osv osv. Alle var fenomenalt bra i begynnelsen, men så begynner de å melke serien etter at de egentlig har gått tomme for ideer. Det finnes ett eneste unntak til denne regelen, og det er Battlestar Galactica. Serien som hadde en plan fra A til Å og avsluttet med verdighet.

 

Synes bare jeg husker deg klage i årevis mens Smallville gikk, og så vidt jeg husker likte du ikke en eneste episode. Så hvorfor så du da de siste fire, fem sesongene om du hatet serien? Det samme gjelder Supernatural. Du har tydeligvis gitt den opp, så hvorfor slutter du ikke bare å se?

 

Og btw du vet Battlestar Galactica er en remake? Ironisk at den eneste serien du liker er den verste melkekua av de alle. :p

Jeg ser ikke logikken der. Fordi det er en gjenskapning av en tidligere serie - som varte i én sesong, hvorfor betyr det at den melker konseptet?

Lenke til kommentar

Nå har jeg sittet og ventet på Anti-christ som Sam og Dean hjalp tidligere

(Lille gutten som tror på noe, så skjer det.) Bare tenk hvor enkelt hele apocolypse mirakkelset hadde vært med Mr Antichrist, jeg er bare redd jeg gleder med forgjeves :(

 

Noen innspill eller rykter angående Antichristen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...