Keiseren av Grønland Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Jeg tror vi bare må innse at Supernatural har hatt sin storhetstid nå Den blir ikke bra igjen. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Faktisk har jo Dean og Sam vært døde mange ganger, men englene (ikke bare Cass) tok en (flere) Jesus på dem. Slik jeg sjønte det var det verre å hente de fra helvete, men hvis de havner i himmelen så har de ingen problemer med å hente dem. Var jo det som ble problemet med englene etterhvert, de ble for kraftige. Litt det somme som ble saken i Heroes. Er ganske sikker på at Dean ble drept allerede i slutten av første sesong, og Sam ble drept i slutten av andre. Dean ble grillet med strøm i en episode, og så videre og så videre. At Bobby er død for godt er litt tynt. Vil de ha ham tilbake kommer han tilbake. Samme med Cas og alle de andre. Jeg tror vi bare må innse at Supernatural har hatt sin storhetstid nå Den blir ikke bra igjen. Har det noensinne skjedd at du faktisk har likt en serie? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Faktisk har jo Dean og Sam vært døde mange ganger, men englene (ikke bare Cass) tok en (flere) Jesus på dem. Slik jeg sjønte det var det verre å hente de fra helvete, men hvis de havner i himmelen så har de ingen problemer med å hente dem. Var jo det som ble problemet med englene etterhvert, de ble for kraftige. Litt det somme som ble saken i Heroes. Er ganske sikker på at Dean ble drept allerede i slutten av første sesong, og Sam ble drept i slutten av andre. Dean ble grillet med strøm i en episode, og så videre og så videre. At Bobby er død for godt er litt tynt. Vil de ha ham tilbake kommer han tilbake. Samme med Cas og alle de andre. Jeg tror vi bare må innse at Supernatural har hatt sin storhetstid nå Den blir ikke bra igjen. Har det noensinne skjedd at du faktisk har likt en serie? Ja. Kommer det noensinne til å skje at du blir optimist? Jeg digget de fem-seks første sesongene av Supernatural. Da syns jeg det var en av de beste seriene noensinne på tv. Men det som gjerne skjer, er at ingen tør å dra ut pluggen før det som en gang var bra, har blitt helt utslitt og ødelagt. Det skjedde med Smallville, Heroes, Supernatural, Stargate osv osv. Alle var fenomenalt bra i begynnelsen, men så begynner de å melke serien etter at de egentlig har gått tomme for ideer. Det finnes ett eneste unntak til denne regelen, og det er Battlestar Galactica. Serien som hadde en plan fra A til Å og avsluttet med verdighet. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Det skjedde med Smallville, Heroes, Supernatural, Stargate osv osv. Alle var fenomenalt bra i begynnelsen, men så begynner de å melke serien etter at de egentlig har gått tomme for ideer. Det finnes ett eneste unntak til denne regelen, og det er Battlestar Galactica. Serien som hadde en plan fra A til Å og avsluttet med verdighet. Ha, ikke faen, BSG hadde en super første sesong, så ble det soap-in-space. Faen til møl Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Det skjedde med Smallville, Heroes, Supernatural, Stargate osv osv. Alle var fenomenalt bra i begynnelsen, men så begynner de å melke serien etter at de egentlig har gått tomme for ideer. Det finnes ett eneste unntak til denne regelen, og det er Battlestar Galactica. Serien som hadde en plan fra A til Å og avsluttet med verdighet. Ha, ikke faen, BSG hadde en super første sesong, så ble det soap-in-space. Faen til møl Feil. Men det positive utfallet av det du sa, er at nå vet jeg at jeg ikke skal høre på deg mer. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Det skjedde med Smallville, Heroes, Supernatural, Stargate osv osv. Alle var fenomenalt bra i begynnelsen, men så begynner de å melke serien etter at de egentlig har gått tomme for ideer. Det finnes ett eneste unntak til denne regelen, og det er Battlestar Galactica. Serien som hadde en plan fra A til Å og avsluttet med verdighet. Ha, ikke faen, BSG hadde en super første sesong, så ble det soap-in-space. Faen til møl Feil. Men det positive utfallet av det du sa, er at nå vet jeg at jeg ikke skal høre på deg mer. Blir ikke feil fordi du sier det, like lite som det blir riktig at jeg sier jeg _synes_ det ble en soap-in-space. Dog mine sci-fi-nerde venner er helt enig, man pinte seg igjennom sesong 2-3 før sesong 4 dro det litt opp igjen. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Blir ikke feil fordi du sier det Ehh, jo? Det blir det. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Det skjedde med Smallville, Heroes, Supernatural, Stargate osv osv. Alle var fenomenalt bra i begynnelsen, men så begynner de å melke serien etter at de egentlig har gått tomme for ideer. Det finnes ett eneste unntak til denne regelen, og det er Battlestar Galactica. Serien som hadde en plan fra A til Å og avsluttet med verdighet. Synes bare jeg husker deg klage i årevis mens Smallville gikk, og så vidt jeg husker likte du ikke en eneste episode. Så hvorfor så du da de siste fire, fem sesongene om du hatet serien? Det samme gjelder Supernatural. Du har tydeligvis gitt den opp, så hvorfor slutter du ikke bare å se? Og btw du vet Battlestar Galactica er en remake? Ironisk at den eneste serien du liker er den verste melkekua av de alle. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Det skjedde med Smallville, Heroes, Supernatural, Stargate osv osv. Alle var fenomenalt bra i begynnelsen, men så begynner de å melke serien etter at de egentlig har gått tomme for ideer. Det finnes ett eneste unntak til denne regelen, og det er Battlestar Galactica. Serien som hadde en plan fra A til Å og avsluttet med verdighet. Synes bare jeg husker deg klage i årevis mens Smallville gikk, og så vidt jeg husker likte du ikke en eneste episode. Så hvorfor så du da de siste fire, fem sesongene om du hatet serien? Det samme gjelder Supernatural. Du har tydeligvis gitt den opp, så hvorfor slutter du ikke bare å se? Og btw du vet Battlestar Galactica er en remake? Ironisk at den eneste serien du liker er den verste melkekua av de alle. Jeg ser ikke logikken der. Fordi det er en gjenskapning av en tidligere serie - som varte i én sesong, hvorfor betyr det at den melker konseptet? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Blir ikke feil fordi du sier det Ehh, jo? Det blir det. ok, så du er gud. makan til idiot. skjønner at folk ikke liker deg her inne gitt. 5 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Blir ikke feil fordi du sier det Ehh, jo? Det blir det. ok, så du er gud. makan til idiot. skjønner at folk ikke liker deg her inne gitt. Å jasså? Der kom den forumfunksjonen til nytte også gitt. Det er nok fordi jeg argumenterer, istedenfor å kalle folk "idiot". 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Er det noen som vinner klart på å være klovn av dere to, helt klart deg Ramius. -iL- har ikke klovnetendenser. Endret 1. februar 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 uansett vi legger den bak oss. back til topic nå. Har Jim Beaver andre oppgaver, så det er derfor han nå er "skrevet" ut? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Ifølge imdb.com har han bare hatt små roller i en og annen episode av diverse tull, bortsett fra Supernatural. Men han hadde en ganske stor rolle i Harper's Island i 2009, lenge etter at han ble med i Supernatural. Så tror ikke det er det. Kanskje han bare ville ha pause eller noe. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Han har en større gjesteroller i Justified denne sesongen. Absolutt alt står ikke på IMDB. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Det spørsmålet vi alle blir nødt til å stille oss selv er vel egentlig: kommer det ny episode til helja? Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Det spørsmålet vi alle blir nødt til å stille oss selv er vel egentlig: kommer det ny episode til helja? Wikipedia mener iallefall det Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Ja, det kom en ny episode. Ikke så verst, men kunne (som vanlig) ha vært langt bedre med tanke på hva det egentlig handlet om. Med tanke på at både Cas og Bobby har forlatt serien hadde det ikke vært så at datteren til Dean hadde blitt med som fast inventar. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Nå har jeg sittet og ventet på Anti-christ som Sam og Dean hjalp tidligere (Lille gutten som tror på noe, så skjer det.) Bare tenk hvor enkelt hele apocolypse mirakkelset hadde vært med Mr Antichrist, jeg er bare redd jeg gleder med forgjeves Noen innspill eller rykter angående Antichristen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå