Aes456 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Tror nok dette blir siste sesong desverre... Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hvor ble det egentlig av AntiChrist? Fikk se han for 2 sesonger siden mener jeg. Fyren som var sterkere enn en Engel... Liker ikke den nye historien med Levithans. Kjedelige monstre som jeg føler er en nødløsning. Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Likte denne episoden godt..Litt "old days" Supernatural feel. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Enig i den. Fint å se Jill igjen Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Enig i den. Fint å se Jill igjen søt liten sak, synd hun måtte være bleik Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Teit og dårlig episode. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Supernatural begynner jeg å gi opp håpet for, de fortsetter der de slapp sist og leverer nok en kjedelig og lite spennende episode. Håper det er bedre ting i vente, akkurat nå ser jeg ikke mye å holde fast i ved denne sesongen. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Morsomt å se James Marsters og Charisma Carpenter igjen, men bortsett fra det synes jeg episoden var rimelig kjedelig. Det eneste som var interessant var slutten, men det var jo over nesten før det begynte. Og hvor blir det av Cas og Crowley? Mener begge skuespillerne skulle dukke opp jevnlig denne sesongen? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 James Marsters er en skuespiller som dukker opp i serier som skal dø. Når de har mistet alle sine gode skuespillere, kommer han inn som for å fylle tomrommet. Han er en åtselsskuespiller. 1 Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 En slags Angel/supernatural crossover...Tøøøøfft! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Det er ingen crossover. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 En slags Angel/supernatural crossover...Tøøøøfft! Det er ingen crossover. Det var vel derfor han skrev "En slags" btw, hvorfor fungerte ikke spellet gutta kasta? fikk ikke helt med meg hva de hadde gjort feil? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 kyllingføttene var ikke kjølige Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Bra episode dette. Tar seg opp nå. Ettersom crowley ikke fikk noe hos sjefen for leviathans så går han vel til brødrene i neste episode for å begynne å plotte og hjelpe med hvordan de kan drepe leviathans. Fett nok. Ikke den best episoden, men en grei nok. Sesongen har holdt seg på et greit nivå hittil men ser ut som det blir den siste ja. Kan ikke trekke denne serien særlig lenger nå. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 James Marsters er en skuespiller som dukker opp i serier som skal dø. Når de har mistet alle sine gode skuespillere, kommer han inn som for å fylle tomrommet. Han er en åtselsskuespiller. Tja, han dukket opp i: Buffy sesong 2 av 7 - Angel, helt fra start til slutt - Smallville, sesong 5 av 10 - Torchwood, sesong 2 av 4 (så langt) (antar jeg, har aldri sett denne serien) Han har sikkert gjort mye annet rart, men du ser poenget. Alle seriene hadde mye liv igjen i seg da han dukket opp. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 James Marsters er en skuespiller som dukker opp i serier som skal dø. Når de har mistet alle sine gode skuespillere, kommer han inn som for å fylle tomrommet. Han er en åtselsskuespiller. Tja, han dukket opp i: Buffy sesong 2 av 7 - Angel, helt fra start til slutt - Smallville, sesong 5 av 10 - Torchwood, sesong 2 av 4 (så langt) (antar jeg, har aldri sett denne serien) Han har sikkert gjort mye annet rart, men du ser poenget. Alle seriene hadde mye liv igjen i seg da han dukket opp. Alle ble jo kansellert til slutt. Kanskje han hadde skylla? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 James Marsden var forøvrig kun med i siste sesong av Angel. Samt verken Buffy eller Smallville ble kanselert. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Alle ble jo kansellert til slutt. Kanskje han hadde skylla? Nathan Filion var med i siste sesong av Buffy, ergo var det vel hans skyld serien ble kansellert. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Meget bra episode. Men Sam har blitt whiny kjerring Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Meget bra episode. Men Sam har blitt whiny kjerring blitt? han har vært det helt siden han gikk på avvenning fra demon blod.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå