andreyy Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) blir sinnsykt spennende:d snart klar:D EDIT: ungår dobbelpost... Det der må være den sykeste episoden jeg har sett, med supernatural... så INSANE kult:D blir en bra sesong Endret 24. september 2011 av andreyy Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 blir sinnsykt spennende:d snart klar:D EDIT: ungår dobbelpost... Det der må være den sykeste episoden jeg har sett, med supernatural... så INSANE kult:D blir en bra sesong forige sesong var litt kjedelig men ..dæven, det har tatt seg opp! gleder meg vilt til neste helg! Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 blir sinnsykt spennende:d snart klar:D EDIT: ungår dobbelpost... Det der må være den sykeste episoden jeg har sett, med supernatural... så INSANE kult:D blir en bra sesong forige sesong var litt kjedelig men ..dæven, det har tatt seg opp! gleder meg vilt til neste helg! blir en LANG uke det her:( Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Denne episoden var det futt i gitt, lover bra for resten av sesongen må jeg si Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Meget bra episode så langt. Ikke helt sikker når det gjelder Cas, men det kan bli bra. Elder Ones? Det har ikke noe med at de hadde en viss H.P. Lovecraft i en episode og åpnet døren til den andre siden? Hm... Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 jeg likte det att de faktisk greidde å binde death... kunne omtrent føle nervøsiteten i rommet, haha:D Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Tja... "If you try that again, I'll kill you before you even begin." De klarte det en gang, men neppe to. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Synes det var dumt at de faktisk ikke lot Cass være Gud mer enn denne episoden. Hadde sett frem til at han faktisk var en mørk Gud som kjørte sitt eget løp. Var jo tross alt det de hadde bygget opp mot. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Overrasket over at det gikk så fort mot slutten for gudedommen til Cas. Men Supernatural er kjent for å overraske. Bare håper ikke hele sesongen skal handle om leviathanen inni Castiel nå. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Leviathans er jo store beist! hvordan kan de være inni en vessel? Color me confused_! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Virker som Supernatural beskriver Leviathans som noe annet enn hva vi kjenner de som. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Oi oi. The premiere of season seven has the lowest U.S. viewers in this TV series' premiere episodes. Endret 26. september 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=x1fsFLIDX7A http://www.youtube.com/watch?v=Okox94Rrvug&feature=related Endret 26. september 2011 av JimRamse Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Synes det var dumt at de faktisk ikke lot Cass være Gud mer enn denne episoden. Hadde sett frem til at han faktisk var en mørk Gud som kjørte sitt eget løp. Var jo tross alt det de hadde bygget opp mot. Min teori: De kunne ikke kødde mer med den kristne guden, så de trengte noe annet. Løsningen ble Cthulhu. Han er riktignok ikke 100% en gud, men han er ikke langt unna heller. Legg til en drøss tilhengere med nesten like sterke krefter, så kan Sam & Dean slite litt likevel. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Noen som merker at budsjettet er drastisk redusert til denne serien? Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Likte denne episoden, selv om det ikke hadde noe særlig fra hoved plottet. Men enda en god episode med Jensen Ackles (Dean) som regissør Endret 8. oktober 2011 av Grizzler Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Noen som merker at budsjettet er drastisk redusert til denne serien? er det? vilkne forandringer er gjort budsjettvis? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Noen som merker at budsjettet er drastisk redusert til denne serien? er det? vilkne forandringer er gjort budsjettvis? Jøss. Nå blir jeg overraska her. Lenke til kommentar
knutsen92 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 For det første, enig med at det var dumt å kalle dem leviathans. For det andre, FORFERDELIG animering av munnen dems, blir helt sliten av å se på det.. Nå har de dratt serien langt nok, har vært storfan fra første episode, men nå bør det bli slutt.. De kunne gjort det slutt i forrige sesong, ved å legge til et per episoder hvor Cas var ond og slem, men døde av all soulene, så kunne han helbredet Sam rett før han døde og de levde alle happily ever after ..... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå