Keiseren av Grønland Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Kan jo gå etter å ta Muhammed og se hva som skjer. Det hadde vært enda bedre. Og det er ikke noe jeg ønsker meg mer enn at Hollywood tar opp kampen med Islam. Men det tørr de bare ikke. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Begge har vært i helvete, så det hadde vært gjenbruk - et svakhetstegn. Skal de fornye opplevelsen av å se på serien, må de gå et hakk videre enn det vi er vant til. Og nå har de vært gjennom stort sett alt, untatt gud og jesus. Vi har fått flere hint om Helvete, men aldri sett noe særlig v det som befinner seg der. Å sette en hel sesong der ville vært ganske annerledes. Husk også at vi fikk en episode i Himmelen, men det så mistenkelig ut som jorden. Å sette en hel sesong i Helvete kunne ha vært ganske likt en vanlig sesong, bortsett fra at i stedet for at Sam, Dean og Bobby jakter på monstre er det monstrene som jakter på dem. Og med litt flaks dukker faren deres og Bella også opp. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Husk at vi har fortsatt Death som er meget i live! Han sa jo selv en episode at han var kraftigere enn Gud selv? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Slett.. feiltrpd Endret 10. juni 2011 av Laffe Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 jeg beklager at jeg er lat, men kan noen bare svare meg på: er sesong 6 ferdig& kommer det en sesong 7? (sist episode jeg så av sesong 6 var den med "he who would be king" (vet ikke vordan man setter spoiler, men slik redder jeg de som er redd) Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 jeg beklager at jeg er lat, men kan noen bare svare meg på: er sesong 6 ferdig& kommer det en sesong 7? (sist episode jeg så av sesong 6 var den med "he who would be king" (vet ikke vordan man setter spoiler, men slik redder jeg de som er redd) Stargate SG.1 : 10 sesonger Stargate Atalntis : 5 sesonger Stargate Universe : 2 Sesonger Plus ett par tre filmer Alle tilgjengelige :-) Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 jeg beklager at jeg er lat, men kan noen bare svare meg på: er sesong 6 ferdig& kommer det en sesong 7? (sist episode jeg så av sesong 6 var den med "he who would be king" (vet ikke vordan man setter spoiler, men slik redder jeg de som er redd) Stargate SG.1 : 10 sesonger Stargate Atalntis : 5 sesonger Stargate Universe : 2 Sesonger Plus ett par tre filmer Alle tilgjengelige :-) er dette en light troll? eller er jeg totalt retarded? det var vel supernatural jeg spurte om Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 haha:P Ja sesong 7 er bekreftet Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 haha:P Ja sesong 7 er bekreftet ah tusen takk siste episode var vel den jeg snakket om (i sesong 6) ? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 jeg beklager at jeg er lat, men kan noen bare svare meg på: er sesong 6 ferdig& kommer det en sesong 7? (sist episode jeg så av sesong 6 var den med "he who would be king" (vet ikke vordan man setter spoiler, men slik redder jeg de som er redd) Stargate SG.1 : 10 sesonger Stargate Atalntis : 5 sesonger Stargate Universe : 2 Sesonger Plus ett par tre filmer Alle tilgjengelige :-) er dette en light troll? eller er jeg totalt retarded? det var vel supernatural jeg spurte om Ikke en troll, bare jeg som surret litt. Satt i mine egne tanker, og trodde jeg trykket meg inn på Stargate tråden. Sorry......... Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 jeg beklager at jeg er lat, men kan noen bare svare meg på: er sesong 6 ferdig& kommer det en sesong 7? (sist episode jeg så av sesong 6 var den med "he who would be king" (vet ikke vordan man setter spoiler, men slik redder jeg de som er redd) Stargate SG.1 : 10 sesonger Stargate Atalntis : 5 sesonger Stargate Universe : 2 Sesonger Plus ett par tre filmer Alle tilgjengelige :-) er dette en light troll? eller er jeg totalt retarded? det var vel supernatural jeg spurte om Ikke en troll, bare jeg som surret litt. Satt i mine egne tanker, og trodde jeg trykket meg inn på Stargate tråden. Sorry......... haha nps Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=TAJuPOeNKlQ Endret 23. juli 2011 av JimRamse Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Hmm var det egentlig noen nye scener i den traileren i det hele tatt. Så ut som man hadde sett det meste før Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hmm var det egentlig noen nye scener i den traileren i det hele tatt. Så ut som man hadde sett det meste før Fint du sa, så slapp jeg og se den Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=GsBDPyt5-bk Endret 21. august 2011 av JimRamse 1 Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Snart freeedag 1 Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=YmZjJmVQZ_8&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Blir artig å se gutta igjen..Savner Supernatural humoren. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Noen som har fått sett den nye episoden ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå