sunde1990 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Fy F. for noen episoder. Blir hardt til å vente på neste sesong nå..Tror lett at Dean og Sam angrer på at de ikke stolte på Cas, dog så kunne vell kreftene gått til hodet på han uansett. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Steike for noen episoder. Den siste begynte litt svakt, men tok seg fort opp. Har egentlig ikke peiling på hva neste sesong vil handle om, men at Cas blir en korrupt Gud er nesten garantert. Aner heller ikke hva som skjer med Sam, men han var absolutt ikke seg selv på slutten. De eneste som kan få han til å glemme er vel Cas, Døden og manusforfatterne, men jeg tviler på at noen av de vil gjøre det. Cas er ikke lenger på lag med Sam, Døden var ikke interessert i å gi ham sjelen tilbake i første omgang, og jeg tviler på at manusforfatterne bruker siste halvdel av sesongen på å advare hva som kom til å skje om han husket tiden i burdet bare for å få ham til å gleme det igjen i neste sesong. Sannsynligvis vil han bli ganske endret og få en del av personligheten til sjeleløse Sam, og kanskje flere krefter. Men det mest interessante er selvsagt Cas. Om Cas er en korrupt Gud må vel Sam og Deam slå seg på lag med Crowley? Det hadde vært tøft. Sam, Dean og en hel drøss med demoner i kamp mot engler? Ja takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Vært en variabel sesong synes jeg. Ingen main drift. Først skulle de få finne ut hvordan Sam kom seg ned, så skulle de ta Crowley, deretter bestefar, så eve, så crowley igjen og tilslutt Cas. Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Tviler på at de stiller på lag med Crowley uansett. Ikke sånn som Dean har vært i episodene. For Guds skyld, håper at cas blir normal igjen Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 For Guds skyld? Litt dårlig ordvalg kanskje? Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Kjekt å spille litt med ord av og til Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 ååååh Cas og Cas... sukk Jeg var på din side helt til du ble "Gud". skit. Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 jeg satser på att den ekte Gud dukker opp i neste sesong og jekker Cass ned 15 hakk... Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg tviler på at Gud noen gang vil dukke opp. Da ville serieskaperne slite med å finne noe som kan overgå det. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Trenger ikke å overgå det hvis det er aller siste sesong. Men tror de kommer til å slite å få en skikkelse på gud. Blir sikkert at han tar vessel eller bare er et lys som snakker. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg tror ikke at siste sesong kommer med det første, men hvis serieskaperne bestemmer seg for å avslutte, så kan det hende vi får se Gud. Dessuten er det vanskelig å gi Gud en skikkelse, som du sier. Da er det kanskje tryggere å la være, enn å skuffe forventningene til seerne. Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg tipper Cas blir for "overpowered" og mister kreftene sine, deretter får juling av sam og dean Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Kanskje vi får se noe slikt som Peter Petrelli i slutten av sesong 1 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Jeg håper på en re-boot. Denne skaleringen med tøffere og tøffere monstre hver sesong har nå kommet til toppen. Flytt de tilbake i tid, eller en annen dimensjon. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Jeg håper på en re-boot. Denne skaleringen med tøffere og tøffere monstre hver sesong har nå kommet til toppen. Flytt de tilbake i tid, eller en annen dimensjon. en slags supernaturals "Infinite Crisis" på en måte.. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 En "ree-boot" er ikke verre enn at akapalypsen hadde skjedd. Engler og annet bigtime monsters dreper hverandre og man sitter igjen med de gode gamle. Men med mindre det blir en haug av med sesonger så tviler jeg på at noe slikt skjer. De har jo allerede brukt opp en mulighet på dette. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Det vil ikke skje. Teit forslag. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Er det ikke bare å sende Sam, Dean og Bobby ned til Helvete og ha en hel sesong der? Eller kanskje til Purgatory? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Begge har vært i helvete, så det hadde vært gjenbruk - et svakhetstegn. Skal de fornye opplevelsen av å se på serien, må de gå et hakk videre enn det vi er vant til. Og nå har de vært gjennom stort sett alt, untatt gud og jesus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Kan jo gå etter å ta Muhammed og se hva som skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå