Gå til innhold

Supernatural - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Steike for noen episoder. Den siste begynte litt svakt, men tok seg fort opp. Har egentlig ikke peiling på hva neste sesong vil handle om, men at Cas blir en korrupt Gud er nesten garantert. Aner heller ikke hva som skjer med Sam, men han var absolutt ikke seg selv på slutten. De eneste som kan få han til å glemme er vel Cas, Døden og manusforfatterne, men jeg tviler på at noen av de vil gjøre det. Cas er ikke lenger på lag med Sam, Døden var ikke interessert i å gi ham sjelen tilbake i første omgang, og jeg tviler på at manusforfatterne bruker siste halvdel av sesongen på å advare hva som kom til å skje om han husket tiden i burdet bare for å få ham til å gleme det igjen i neste sesong. Sannsynligvis vil han bli ganske endret og få en del av personligheten til sjeleløse Sam, og kanskje flere krefter.

Men det mest interessante er selvsagt Cas. Om Cas er en korrupt Gud må vel Sam og Deam slå seg på lag med Crowley? Det hadde vært tøft. Sam, Dean og en hel drøss med demoner i kamp mot engler? Ja takk! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Vært en variabel sesong synes jeg. Ingen main drift. Først skulle de få finne ut hvordan Sam kom seg ned, så skulle de ta Crowley, deretter bestefar, så eve, så crowley igjen og tilslutt Cas.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke at siste sesong kommer med det første, men hvis serieskaperne bestemmer seg for å avslutte, så kan det hende vi får se Gud.

Dessuten er det vanskelig å gi Gud en skikkelse, som du sier. Da er det kanskje tryggere å la være, enn å skuffe forventningene til seerne.

Lenke til kommentar

Jeg håper på en re-boot. Denne skaleringen med tøffere og tøffere monstre hver sesong har nå kommet til toppen.

Flytt de tilbake i tid, eller en annen dimensjon.

en slags supernaturals "Infinite Crisis" på en måte..

Lenke til kommentar

En "ree-boot" er ikke verre enn at akapalypsen hadde skjedd. Engler og annet bigtime monsters dreper hverandre og man sitter igjen med de gode gamle. Men med mindre det blir en haug av med sesonger så tviler jeg på at noe slikt skjer. De har jo allerede brukt opp en mulighet på dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...