Gå til innhold

Supernatural - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cas vet nok hva han gjør. Det jeg synes er rart er at han dro Sam opp fra Helvete, så var det han som dro bestefaren opp eller ned også? Og i såfall, hvorfor?

Jeg sjekket for øvrig på wikipedia, og det ser ut som det ikke er noen episoder neste uke, men uken etter er det en dobbelepisode med finalen. Kanskje like greit siden finalen i Smallville er neste uke.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal han lyve om det til Cas? (ref gårsdagens episode. Major hitter=Bestefar)

At han prøver å ta over Helvete burde være første hint. Han er en hensynsløs, arrogant ego-trip som kun tenker på seg selv og driter i alle andre, så jeg ville ikke stolt for mye på ham.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Cas Almighty.

Er vel ganske klart hvem som er skurken neste sesong. Cas som Gud skal vel være bortimot umulig å ta, så blir vel til at de i løpet av sesongen prøver å få han til å huske hvordan det var før. Sam blir vel grønnsak i starten av neste sesong tipper jeg, nå som han husker helvete, med mindre Cas eller en annen får han til å glemme.

Muligheter for at vi får se den andre Gud neste år, og mulig de andre Gudene teamer opp for å ta Cas. En liten vampyr er plutselig så utrolig ufarlig når man skal begynne å slåss mot Guder.

Lenke til kommentar

ÆÆÆÆÆÆÆ

UÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Nå heier jeg på Castiel! Hahaha.

Så jævlig fett at han ble gud. Dean og Sam dreit seg jævlig ut i forhold til han nå, de burde ha stolt på han.

Jeg syns denne sesongen egentlig var litt svakere enn de andre, men denne finalen gir meg uten tvil lyst til se mer av serien.

Lenke til kommentar

Hvor kult hadde det ikke vært om den eneste som kunne sette Cas på plass nå, var gud selv? Det hadde vært episk, eller Jesus.

Jeg venter liksom på at Supernatural skal tørre å ta det steget.

nja tipper det blir for mye for han og holde inne i seg, som nevnt det kan fort bli en tjernobyl :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...