JimRamse Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Litt promo for helgens episode. http://www.youtube.com/watch?v=MoMCTG4BmK4&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=LUAAUTS-cac&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=LNii1cfXitA&feature=related Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 :o Hva skjer med Cas som ser ut til å jobbe for Crowleys Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Og hva skjer med at idioten Crowley er tilbake? Eve virket da mye farligere enn ham, så hvorfor er hun død og fjotten Crowley ikke død likevel? Kjipt at de kverka Eve, og spesielt siden det gikk så lett, Men bortsett fra sånne småting var det den beste episoden på lenge. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Dæven, hva skjer nå tro. Døden til Crowley virker å være faket, Cass og Crowley ser ut til å ha en eller annen deal, så dette kan være skumle greier. Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Jefferson starships:D hahaha jeg trodde jeg skulle dø hver gang de sa det... Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Promo for denne ukens episode. http://www.youtube.com/watch?v=R3rphC56bTk&feature=player_embedded Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Cas vet nok hva han gjør. Det jeg synes er rart er at han dro Sam opp fra Helvete, så var det han som dro bestefaren opp eller ned også? Og i såfall, hvorfor? Jeg sjekket for øvrig på wikipedia, og det ser ut som det ikke er noen episoder neste uke, men uken etter er det en dobbelepisode med finalen. Kanskje like greit siden finalen i Smallville er neste uke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Var ikke Cas som dro ned grandpa, men Crowley. Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Fikk nesten frysninger av denne ukens episode. Spennende Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Var ikke Cas som dro ned grandpa, men Crowley. Det sier han i alle fall. Men stoler vi på det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Hvorfor skal han lyve om det til Cas? (ref gårsdagens episode. Major hitter=Bestefar) Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Huff..håper på en sesong til, tror jeg har funnet mitt eget personlige "days of our lifes" Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Sesong 7 er allerede bekreftet Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Hvorfor skal han lyve om det til Cas? (ref gårsdagens episode. Major hitter=Bestefar) At han prøver å ta over Helvete burde være første hint. Han er en hensynsløs, arrogant ego-trip som kun tenker på seg selv og driter i alle andre, så jeg ville ikke stolt for mye på ham. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Cas Almighty. Er vel ganske klart hvem som er skurken neste sesong. Cas som Gud skal vel være bortimot umulig å ta, så blir vel til at de i løpet av sesongen prøver å få han til å huske hvordan det var før. Sam blir vel grønnsak i starten av neste sesong tipper jeg, nå som han husker helvete, med mindre Cas eller en annen får han til å glemme. Muligheter for at vi får se den andre Gud neste år, og mulig de andre Gudene teamer opp for å ta Cas. En liten vampyr er plutselig så utrolig ufarlig når man skal begynne å slåss mot Guder. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 ÆÆÆÆÆÆÆ UÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ Nå heier jeg på Castiel! Hahaha. Så jævlig fett at han ble gud. Dean og Sam dreit seg jævlig ut i forhold til han nå, de burde ha stolt på han. Jeg syns denne sesongen egentlig var litt svakere enn de andre, men denne finalen gir meg uten tvil lyst til se mer av serien. Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 King Cas Blir kjipt å vente på neste sesong da. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Hvor kult hadde det ikke vært om den eneste som kunne sette Cas på plass nå, var gud selv? Det hadde vært episk, eller Jesus. Jeg venter liksom på at Supernatural skal tørre å ta det steget. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Hvor kult hadde det ikke vært om den eneste som kunne sette Cas på plass nå, var gud selv? Det hadde vært episk, eller Jesus. Jeg venter liksom på at Supernatural skal tørre å ta det steget. nja tipper det blir for mye for han og holde inne i seg, som nevnt det kan fort bli en tjernobyl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå