andreyy Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) WOHO, den her utfordringen har jeg sett frem til lenge, "fate". Har lekt meg med tanken flere ganger "hvorfor ikke få skjebnen med i en episode", awsome episode Edit: ting kom opp 2 ganger:S Endret 16. april 2011 av andreyy Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Hvorfor er det så forbannet vanskelig å ikke spolere neste episode? Du gjør akkurat det samme med Smallville, og fuglene vet i hvilke andre serier. Når han skriver "neste episode" og linker til en trailer, er det vel ikke så vanskelig å la være å trykke på den om du ikke vil se det?.. Endret 16. april 2011 av tl35182 3 Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Hvorfor er det så forbannet vanskelig å ikke spolere neste episode? Du gjør akkurat det samme med Smallville, og fuglene vet i hvilke andre serier. Så la være å trykke PLAY da. Er ikke værre enn det. Men det er klart, hvis folk flest har din holdning, så kan jeg godt la være å legge inn trailere for neste episode jeg.......... 2 Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 bare fortsett å legg ut promoer du JimRamse:D Er bare patetisk å klage på det.. Holder tråden gående også Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Jeg vet ikke helt hva jeg synes, men jeg likte bedre når Supernatural holdt seg KUN til Demoner og Engler. Liker ikke at de blander inn ALT som har med mytologi å gjøre, passer ikke helt syns jeg. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Er smak og behag akkurat det der. Jeg liker det og synes det er kult at de tar med hele universet. 1 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Er smak og behag akkurat det der. Jeg liker det og synes det er kult at de tar med hele universet. Enig der, liker også at de ikke bare holder seg til en ting. Demon opplegget er jo forsåvidt på en måte over etter sesong 5 også. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Ny promo http://www.youtube.com/watch?v=GySrEyfcqJg&feature=player_embedded Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Når kommer sesong 6 ut på dvd? Lenke til kommentar
doedeer Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Når kommer sesong 6 ut på dvd? Pleier å komme ut ved juletider om jeg husker riktig. Elsker Supernatural. Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 tja, litt mixed feelings om episoden. Har vært bedre. Åssen greidde colt å sende pakke til sam?!O.o og hva faen går det av cass for tiden da?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 ''I'm a possey-magnet'' Fult grei episode, fikk et innsyn om at alt ikke er a-okey med Cass, fikk våpen mot Eve, samt masse cowboy-referanser. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 (endret) tja, litt mixed feelings om episoden. Har vært bedre. Åssen greidde colt å sende pakke til sam?!O.o og hva faen går det av cass for tiden da?! Slik jeg forstod det, så ble ting forandra når de dro tilbake i tid. Sam møtte jo Colt, og telefonen hans ble lagt igjen, så historien ble forandret. Colt tok opp støvet, og sendte avgårde en pakke som ikke skulle bli levert ut før i 2011. Det siste er jo lite usannsynlig, da pakken ville ha ligget på et postkontor i ca 100år, men men det får nå gå. ''I'm a possey-magnet'' Måtte le litt av den selv, hehe. Endret 23. april 2011 av Nitrius Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Er det godt nok for Back to the Future så er det godt nok for Supernaturals. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 (endret) Tror nok ikke historien ble forandret, den skjedde nok som den skulle. Om ikke Sam hadde vært der å hentet Colten hadde jo ikke Colt skutt phoenixen selv uansett, han hadde jo null interesse av det. Dagboken sa jo ikke noe om at det var Colt som drepte den, den sa bare at "gun killed a phoenix today" Endret 23. april 2011 av Vipera Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 (endret) Ja, høres vel riktig ut dette å. Er bare jeg som automatisk tenker at når noen drar tilbake i tid for å gjøre noe, så blir som regel historien forandret på. Men ja, er fult mulig at hele reisen tilbake i tid var meninga at skulle skje. Endret 24. april 2011 av Nitrius Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Litt ripoff fra "Back to the future", men ellers grei episode. Bra at de beveger seg litt mer mot "mother" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Supernaturals fornyet, nok en sesong kommer altså. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Hm. Blir kanskje å skaffe sesong 6 på DVD likevel. Hadde inntrykk av at serien har tapt seg. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Supernaturals fornyet, nok en sesong kommer altså. Godt å høre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå