Keiseren av Grønland Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Herlig episode. Når jeg sammenligner denna serien med Fringe og Smallville, er det deilig hvor lite karakterdrama det er i Supernatural, og mer fokus på å utvikle historien videre. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Helt akseptabel episode. Spennende slutt. Men jeg blir samtidig mistenksom på at historien kanskje sliter litt igjen. Nå skal serien uten tvil fortsette med at Sam gradvis oppdager ting om sin fortid. Vi vil få se mer svart/hvitt-tilbakeblikk, og etterhvert vil Sam få kontakt med den rævpulte sjelen sin. Dean må få hjelp av døden igjen, og vi vil sannsynligvis få se Lucifer og Michael igjen. I virkeligheten så har ikke serien en "sisteboss" nå Så dermed må underholdningen begrenses til karakterdrama, der det ikke er et felles mål lenger. Det kunne jo vært hun nakne undergrunnskjerringa, men jeg syns det er et svakhetstegn at de ikke fortsatte historien om henne nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 ''Mother'' blir vel en temmelig solid sisteboss skal jeg tro. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 "Mother" er mor til alle slags skapninger, alt fra vampyrer, shiftere osv? Har jeg forstått det riktig? I så fall bør hun/han/det gi en god kamp, har en ganske stor arme og bør vel også ha lojale undersåtter siden det tross alt er moren til alle vesnene. Da har vi vel noen forskjellige "lag" som skal kjempe mot hverandre. Vi har Sam, Dean & co, vi har de snille englene med Castiel, de slemme med Baltazar, Demoner som kanskje får hjelp fra en sjefsdemon eller Lucifer, og "Mother" med alle slags vesener. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Blir det sesong 7 foresten? Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 "Mother"-karakteren de har skrevet inn virker som en ganske plausibel slutt for serien, ettersom de antakeligvis angrer på at de la til en ekstra sesong. Det vil nok være det samme som med sesong 5. Om seertallene er høye nok kommer sesong sju. Om ikke, slutter den sikkert nå med at de dreper "Mother". Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Altså, de kunne laget en mye fetere handling LETT. Men denne sesongen er et typisk eksempel på en sånn ventehistorie. De kunne laget en historie som ender opp med at vi får se gud, og belyst temaet om hvorfor døden er eldre enn gud osv. De kunne bringt faren deres tilbake til live i et slags magisk øyeblikk/avslutning. Vi kunne sett mer av himmelen, og møtt flere bibelske karakterer av betydning. Når de er i gang, hvorfor ikke få med selveste Jesus, Moses og gutta på laget? Supernatural er akkurat den serien som hadde fått dette til. Istedenfor å fulge opp den bibelske røde tråden, så har de nå tatt et steg til siden mot de gamle mytologiene og sånt igjen. Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 "So, thats the girl with the haunted kidney?" Haha Stilig vri på episoden men synst de kan fortsette med Mother konseptet snart. 1 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 "So, thats the girl with the haunted kidney?" Haha Stilig vri på episoden men synst de kan fortsette med Mother konseptet snart. Hah veit! Lo godt av den replikken der. Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 heh:D Bare jeg som synst de der dukkene... var litt creepy? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Oi oi, gleder meg til og se denne episoden, har ikke hatt tid enda Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) heh:D Bare jeg som synst de der dukkene... var litt creepy? Enig.. Hater da dukker blir levende Endret 19. februar 2011 av Oriuss Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Litt kjipt at de mer eller mindre droppet cliffhangeren fra forrige episode, men ellers var det ganske bra. Kan bli morsomt å se hva som skjer videre. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Litt kjipt at de mer eller mindre droppet cliffhangeren fra forrige episode, men ellers var det ganske bra. Kan bli morsomt å se hva som skjer videre. såkaldt filler episode.... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Tja, jeg likte episoden veldig mye. Det er bare at de droppet cliffhangeren jeg ikke likte. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Neste episode ser jo helt genial ut da.... :!: http://www.youtube.com/watch?v=1rZcV22GBKE&NR=1 Endret 21. februar 2011 av JimRamse Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Hahaha. Minner litt om episoden Hollywood Babylon, men mye mye morsomere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå