Gå til innhold

Supernatural - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Så nettopp promo'n som ble postet, den øddelegger jo hele episoden. Tar jo vekk all mysteriumet og oppbyggingen, glad jeg ikke så den før etter jeg så episoden selv.

Håpløst å lage slike ekstreme spoilere.

Lenke til kommentar

Så promoen nå når du nevnte hvordan den var. Den avslører jo alt for mye. Selv om jeg ikke trodde det var ailiens og lurte litt på om det var feer når hun dama sa det, så er det jo mye bedre å faktisk se episoden og finne ut ting underveis.

Synes det var en fin filler, men håper de går tilbake til hovedhistorien i neste episode.

Lenke til kommentar

Kanskje den morsomste episoden så langt i serien. Fantastisk humor. Tenkte det kom til å være en del humor i episoden når de viste kornsirkelen folka som pratet om UFO'er og romvesener.

Er vel ikke så mye annet å si; den hjalp vel ikke historien men det kan jeg tilgi.

Må si Jared har gjort en fantastisk jobb de to siste episodene. Håper han fortsetter å spille Sam på denne måten frem til sjelen har returnert. Utrolig bra scene når Dean prøver å overbevise Sam om at han må fortsette å late som han bryr seg og Sam synes det er slitsomt; "Hey! You wanna be a real boy Pinocchio?".

Når Dean blir jaget av lyset i åkeren og snakker med Sam:

Sam: "Close encounter? What kind? First? Second?

Dean: They're after me!

Sam: Third kind already? You better run man,I think the fourth kind is a butt thing"

Dean: Empathy Sam!

Fantastisk :!:

Endret av Bilael
Lenke til kommentar

Kanskje den morsomste episoden så langt i serien. Fantastisk humor. Tenkte det kom til å være en del humor i episoden når de viste kornsirkelen folka som pratet om UFO'er og romvesener.

Er vel ikke så mye annet å si; den hjalp vel ikke historien men det kan jeg tilgi.

Må si Jared har gjort en fantastisk jobb de to siste episodene. Håper han fortsetter å spille Sam på denne måten frem til sjelen har returnert. Utrolig bra scene når Dean prøver å overbevise Sam om at han må fortsette å late som han bryr seg og Sam synes det er slitsomt; "Hey! You wanna be a real boy Pinocchio?".

Når Dean blir jaget av lyset i åkeren og snakker med Sam:

Sam: "Close encounter? What kind? First? Second?

Dean: They're after me!

Sam: Third kind already? You better run man,I think the fourth kind is a butt thing"

Dean: Empathy Sam!

Fantastisk :!:

butt thing...looooool! :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...