Runningback Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Ser heller ikke poenget med å legge de i spoiler når det er 3 dager siden episoden kom ut. Husk, dette er USA sendetid. Har du ikke sett episoden så er det vel heller ingen vits å komme innom tråden. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Ser heller ikke poenget med å legge de i spoiler når det er 3 dager siden episoden kom ut. Husk, dette er USA sendetid. Har du ikke sett episoden så er det vel heller ingen vits å komme innom tråden. Var det ikke klipp fra neste episode da? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Oi beklager, leste feil gitt. Jepp da skjønner jeg frustrasjonen. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Ser heller ikke poenget med å legge de i spoiler når det er 3 dager siden episoden kom ut. Husk, dette er USA sendetid. Har du ikke sett episoden så er det vel heller ingen vits å komme innom tråden. Var det ikke klipp fra neste episode da? Joda det er klipp fra neste episode, men man trenger da ikke trykke PLAY på de om man ikke vil det. Synes det blir litt overkill og putte de i spoiler tags..... Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Ser heller ikke poenget med å legge de i spoiler når det er 3 dager siden episoden kom ut. Husk, dette er USA sendetid. Har du ikke sett episoden så er det vel heller ingen vits å komme innom tråden. Var det ikke klipp fra neste episode da? Joda det er klipp fra neste episode, men man trenger da ikke trykke PLAY på de om man ikke vil det. Synes det blir litt overkill og putte de i spoiler tags..... nei man trenger ikke, men synes det er en god kotyme og putte alt som omhandler neste episode i spoilertag. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 God episode,sesongen så langt har ikke vært så verst, mangler noen nye monstre her og der da. Kjører mye ''reprise''. Har en teori angående sam og Grandpa: Hvem som nå hentet de to tilbake fra døden(engel,demon,Kjell Inge Røkke, who ever) har gitt de to et tilbud. Skaff meg x-antal Alfa'er, og dere får komme tilbake på jorden. Tror også at hver art(vampyr,varulv,gnomer osv) bygger en hær for å kjempe om å ta over, nå som satan er ute av bildet. Så både vampyrene bygge en hær, og shifters. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Promo for neste episode. http://www.youtube.com/watch?v=VGtTjTjD8tk&feature=related Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Artig episode. Fint å se dem disse Twilight. Men hvor lenge skal det være spennende å lure på hva som feiler Sam? Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Vel har du lyst til å vite det? Da funker det enda Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 neste episode heter You can't handle the truth, tippe vi får vite endel da. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Ganske døll episode, men likte scenen med Dean, Sam og han fyren utenfor klubben. Noe er seriøst feil med Sam. Var det Sam eller Lucifer som kom tilbake? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Lurer litt på om Sam har blitt en vaskeekte demon. Alle menneskene som har vært i Helvete blir demoner etterhvert, for eksempel Ruby. Sam er allerede en halvdemon så overgangen burde gå fortere. Og nå husker ikke jeg helt hvor lenge Sam sa han hadde vært i Helvete, men Dean var der i 3(?) måneder, noe som var 40 år i Helvete. Så selvom Sam var der bare for en kort periode så var han jo der lenger i Helltime. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 fikk litt følelse av filmen Blade, spesiellt når de kommer inn og ser Dean sitte på stolen med en diger kniv i handa å en haug daue vamps rundt seg, kul scene, fra de kommer inn og Sam sier "dean..you okey?" og kamera zoomer ut, man skjønner at Dean har vært igjennom litt der. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Og da var forholdet mellom Sam og Dean helt ødelgagt, igjen... Vet ikke om jeg kjøper helt forklaringen om at Sam ikke føler noe, er vel noe mer inne i bildet. Men det Gabriel sin horn, det var ikke involvert i det hele tatt? Kult å få vite om en nytt våpen i alle fall. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Og da var forholdet mellom Sam og Dean helt ødelgagt, igjen... Vet ikke om jeg kjøper helt forklaringen om at Sam ikke føler noe, er vel noe mer inne i bildet. Det er noe annet også inn i bildet Sam har mistet sjelen sin. http://www.youtube.com/watch?v=CZ7F-hAbK4o Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Selfølgelig måtte du du vite hva det er og legge det i spoiler, du kommer til å ødelegge meg denne uken. Men skal klare å holde meg. Endret 30. oktober 2010 av Teipball Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Selfølgelig måtte du du vite hva det er og legge det i spoiler, du kommer til å ødelegge meg denne uken. Men skal klare å holde meg. fan..fan..nå har de klart og finne et tema som holder meg klistret til skjermen hver lørdag atter en gang Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Og da var forholdet mellom Sam og Dean helt ødelgagt, igjen... Vet ikke om jeg kjøper helt forklaringen om at Sam ikke føler noe, er vel noe mer inne i bildet. Men det Gabriel sin horn, det var ikke involvert i det hele tatt? Kult å få vite om en nytt våpen i alle fall. Selvfølgelig er det noe mer enn bare det at Sam ikke føler noe. Han fortalte nok sannheten, men er det hele sannheten? Det er nok mye mer igjen vi ikke vet. Hvor passer f.eks bestefaren inn i bildet? Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) skjønner ikke helt..hvordan kan Sam være Sam uten en sjel..? Endret 31. oktober 2010 av Hudrin Lenke til kommentar
Shazame15 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 hvordan kan Sam være Sam uten en sjel..? Takk for den du.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå