Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Og hva kan vel fjerne hukommelsen til GUD? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Det passer ikke inn i Supernatural. Det er absurd at Gud mistet hukommelsen sin fordi han begynte å drikke, og det ville kreve at han drakk mye og lenge for at han skulle glemme alt om hvem han er. Castiel har aldri virket beruset. Dette er ingen komiserie. Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Cass har vært beruset en gang. Det var etter episoden hvor Dean og Sam havnet i himmelen og fant Joshua som sa gud ikke følte det var hans problem at verden gikk til helvete. Lenke til kommentar
Shazame15 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (Mulig spoiler for de som ikke har sett sesong 5) Vet ikke helt om det har vært nevnt før i denne tråden, jeg fant iallefall ingen innlegg om det. I den episden med den andre hestemannen (horseman ), Sult, sa ikke han at Dean ikke hadde noen lyster, så Sult hadde ingen virkning på ham? Ingen sult, ingen seksualdrift, ikke noe som helst, han kjente ingenting. Skjedde det noe med det? Jeg syntes det ville vært rart at han hadde holdt på slik som han gjorde det siste året da, siden han satte både jenta og ungen i fare ved å være sammen med dem, og han heller ikke følte noen personlig lyst til å være sammen med dem. Det gir liksom ingen mening Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Såvidt jeg husker, så nevner han i denne episoden at han endte opp hos Lisa og gutten fordi han var så ødelagt av savnet til Sam + at det var Sam's siste ønske. Kjekk bil Sam hadde fått seg også, selv om den ikke når opp til Impala'en til Dean Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Cass har vært beruset en gang. Det var etter episoden hvor Dean og Sam havnet i himmelen og fant Joshua som sa gud ikke følte det var hans problem at verden gikk til helvete. Ja men da var Cas fratatt sine englekrefter, som han senere fikk tilbake igjen. Lenke til kommentar
Shazame15 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Så hva skjedde? Var det en episode jeg ikke fikk med meg hvor Dean ble "bra"? Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Hm..tequila..Fyrn har tidenes hangover og glemt de siste 5 åra , meget mulig med tanke på sist lørdag som jeg husker fint lite av så hvorfor kan ikke gud ha gjort det samme bare i større målestokk Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Gud drakk Mexico? Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Ja men da var Cas fratatt sine englekrefter, som han senere fikk tilbake igjen. Det var han ikke, han hadde kreftene sine enda der, han abre drakk en hel liquor store. Bare se 3:30, han teleporterer Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Jeg kan vel ikke poste noe fra den episoden uten å inkludere en av de morsomste scenene Cass med mobil har egentlig skapt en del morsomme scener gjennom serien. Endret 27. september 2010 av Bilael Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg har en teori om at Mustangen til Sam er den samme bilen fra den nedlagte Knight Rider-serien. Eller hva tror dere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Forskjell på Impala og Trans Am du. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Jeg har en teori om at Mustangen til Sam er den samme bilen fra den nedlagte Knight Rider-serien. Eller hva tror dere? Forskjell på Impala og Trans Am du. Men det er Dean som kjører Impala. Sam kjørte i nyeste episoden rundt i en Dodge Charger. Endret 27. september 2010 av JimRamse Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Ah, se der ja. Men teorien hans er fremdeles feil. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Her er bilen jeg snakker om vertfall: Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Men det er ikke bilen som Sam hadde i fredagens episode, for det er en Dodge Charger. 100% sikkert. Her er bilde av den. Endret 27. september 2010 av JimRamse Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Jeg kan vel ikke poste noe fra den episoden uten å inkludere en av de morsomste scenene Cass med mobil har egentlig skapt en del morsomme scener gjennom serien. looool :D bare en av de tusen ting som gjør denne serien så fantastisk bra! Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 åh! slutten på dagens episode!, jubelen sto i taket hær! Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Satt med frysningen hele veien på slutten jeg ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå