-iL- Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 S02E18 På slutten etter han var inni campingvogna.. Oh No he didn't! Bar episode, men de kan dra seg til den virkelige handlingen snart, for dette er vel å regne som filler ja? 8434156[/snapback] Sesong2 imponerer meg mer og mer. Episode 18 var en av de beste episodene på lenge. Syns dialogen og handlingen i hver episode bare blir bedre og bedre. Men er litt enig i at man snart kan begynne å fokusere på selve familiehistorien snart. 8443451[/snapback] Jeg koser meg enormt, ler godt innimellom, er jo nærmest en komedie blitt! Håper på mange mange sesonger! Lenke til kommentar
mESA Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Dette er sånn ca. en av de beste seriene innenfor den sjangeren. Kun slått av X-Files. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Supernaturals er helt greit, forrgie episode var veldig spennende men begynner og gå sinnsjukt lei fillerne. Vil gjerne se og høre litt mer om mainhistorien dems, hvordan faren døde osv. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Hvordan og hvorfor faren døde vet vi jo allerede Endret 28. april 2007 av Luchy Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Er nok litt mer bak døden til faren enn det vi har fått vite. og jeg tenkte at de godt kan forsette jakten på demonen som drepte kjærsten til Dean og moren til brødrene. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Er nok ikke det vil jeg tro. Han døde for å redde Dean. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 demonspøkelseFanartmonsteret ble nettopp dratt hit av en forbannelse som gjør at han må gå igjennom 30 sider på Devianart. *setter på Metallica* Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 gårsdagens episode var helt grei, men fint at de endelig slutter med allefillerne nå. De 2 siste episodene skal vistnok forsette historien ang de specialkidsa og den guleøya demon'n Lenke til kommentar
Oma- Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 synes det er en bra serie.. når de var i fengselet var kinda creepy too.. skal se den nyeste nuh, håper de fortsetter litt på sam og demon greia ( : Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 synes det er en bra serie.. når de var i fengselet var kinda creepy too.. skal se den nyeste nuh, håper de fortsetter litt på sam og demon greia ( : 8541332[/snapback] Fyfaen! Sam kan da ikke være død!? Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Noooooooo ikke Sammy! Men, jeg må si meg uenig i at de ikke skal fortsette med filler episodene, det som gjorde X-files bra var at de fortsatte å ha et nytt "monster of the week" uansett. Men, my gawd det er sjelden at 2 sesongen av en serie har vært så bra som denne Syns også at Jensen Ackles har vært utrolig, han er virkelig en god skuespiller. Endret 12. mai 2007 av Compsognathus Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Er utrolig fint at de er tilbake til "main story", men såklart er filler episoden koslige. Blir spennende å se hva som skjer videre men lurer svært på hva som skjer videre og hvis Sam virkelig er død hvordan vil serien bli uten han? Selv liekr jeg Dean best av dem, men det blir nok ikke det samme uten Sam. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Noooooooo ikke Sammy! Men, jeg må si meg uenig i at de ikke skal fortsette med filler episodene, det som gjorde X-files bra var at de fortsatte å ha et nytt "monster of the week" uansett. Men, my gawd det er sjelden at 2 sesongen av en serie har vært så bra som denne Syns også at Jensen Ackles har vært utrolig, han er virkelig en god skuespiller. 8597827[/snapback] Ja, enig. For det første er han eye-candy for alle kvinnelige seere, og itilegg får han meg til å le. (og nei jeg er ikke homo! ) Noen av episodene i sesong 2 er nesten på grensen til komedie. Nei supernatural er så bra, så den skal jeg kjøpe. Litt synd de har gått bort i fra episoder som er på grensen til skrekkfilmer (bra sådanne), tenker da på gutten i vannet feks. Noen av de skvatt jeg veldig av. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Siste episode var spennende nok. Blir bra når sesong 2 avsluttes neste uke. Gleder meg skikkelig til sesong 3! Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Shit, var en spennende sesong avsluttning. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Når faren kom tilbake fra helvete og forsvant etter han hjalp til og drepe den demon'n var så jævla trist det. Mener Dean gjorde det riktige, som han sa selv så hadde faren gjort akuratt det samma selv. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Enig, jeg tenkte liksom "Si noe!" Men, scenen ble så mye sterkere uten ord. haha, det er tragisk men jeg Supernatural er den eneste serien jeg blir rørt av! + mega performance av The Demon "oh my, I'm shocked at this unforeseen turn of events" Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Blir bra sesong 3 dette! "Just a couple of hundred demons" hahhaha :!: Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Skjønner godt at noen blir berørt av serien, for skuespillerne leverer godt i nesten hver episode, og jeg synes sjelden en episode er direkte kjedelig. Humoren er også bra, ja Har gapskrattet noen ganger av de herlige tørrvittige replikkene fra Ackles og Padalecki. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Noen som vet hva sangen heter i sesong 2 episode 22, begynner når "The Road So Far" pop-up'en kommer. Kongelig avsluttning, gleder meg til neste! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Jeg vet ikke. Det jeg vet er at Supernatural SoundTrack'et går i bilen min hver eneste gang jeg er ute å kjører! Også når jeg sitter på datan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå