SaitekQ Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Jeg vet faktisk ikke helt, men det som er litt pussig er at Odin sier jo at han blir spist av en stor ulv, men hvis Lucifer drepte han der og da beviser jo bare det at skjebenen ikke er uungåelig. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Som vanlig tenker dere nok litt for mye eller kanskje litt for lite. Hva vi vet: Det finnes veldig kraftige overnaturlige vesen Gud og englene tok jorda fra "guden" Gud skapte menneske Guden kan drepes Demigudene kan kanskje tolkes som barn av naturen. De var mest sannsynligvis her lenge før alle andre. Gud og hans engler er ingen ting annet en kraftige overnaturlige vesen, iallefall englene. Det finnes en hel haug av religioner rundt om i verden som tilber de overnaturlige kreftene i form av disse guden. Det er viktig å få med seg at serien ikke baserer seg på at noen av disse regionene ei heller baserer de seg 100% på bibelen. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Helt enig i det over her. Det Kali mente at de var her før Englene kan jo også bare bety at Gud og englene ikke hadde makt for lenge siden, og at de tok over makten etter en stund. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Skapte ikke Gud englene da? Siden engelene er barna hans? Lenke til kommentar
FelaroN_ Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Beklager for å avbryte, men midt i episoden, hvorfor kom de "ghostbusters" sin reklame på? (husker ikke helt navnet på dem akkurat nå) Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Er jo spent på hvordan Death ser ut. De kunne jo fyre på med en twilight zone der. Kort hvit mann Men vi har jo endel andre guder å ta av. Kan jo være et plott for neste sesong, på jakt etter alle gudene i de forskjellige religonene. Ja,for det kan bli meget morsomt den episoden Dean og Sam skal ta Allah. Tror muslimene virkelig brenner for den ideen. Allah = Gud på arabisk, ikke en annen Gud i seg selv . så det blir 2 fluer i en smekk Endret 26. april 2010 av amir90 Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 De kunne jo fyre på med en twilight zone der.Kort hvit mann Hadde vært en bra sesongslutt. "Heaven, Mr. Winchester? Whatever gave you the idea that you were in Heaven? This is the other place!!" Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Håper Death ser ut som på filmene/tegningene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Kan ikke påstå at jeg stoler helt på Crowley. Tipper Bobby sier ja likevell. Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Er jo spent på hvordan Death ser ut. Regner med at også Death er en vanlig person. Gjetter på en veldig karismatisk hvit mann. Det passer vel egentlig litt med min teori også. At det er "vi" som har skapt gudene. Vår kollektive tro gir dem kraften de har i serien. Ville forklart mye. Minner meg om en tidligere episode. Husker dog ikke hvilken episode eller sesong. Hadde vært morro om det er løsningen. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Herlig episode dette. Han engelske demonen er en god skuespiller. Syns dette er et strålende eksempel på at Supernatural ikke prøver å strekke seg for langt, men holder seg tro mot det enkle konseptet til serien. Å drepe monstre. I andre serier er dette bare en unødvendighet, og de prøver å lage en svær handling i bakgrunnen de aldri klarer å gjøre skikkelig spennende. Men i Supernatural er drepingen tett knyttet til historien. Det er i blodet til Sam og Dean og være monstermordere. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Noe spesielt må det jo være med death, siden han er sistemann. Han virker viktigst ut. Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 stoler ikke helt på Crowley jeg... han er litt for slu XD Noen som kan si hvorfor bare Dean kunne gå opp i toppetasjen på det huset og ikke Crowley? var det bare en avledning for å få han ned heisa? Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Japp, tror også det bare var en avlednings ting. Crowley er tydligvis veldig redd for å dø, og derfor risikerer han ikke noe unødvendig. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Stoler ikke et sekund på Crowley..fyrn gir meg frysninger. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Tror dere vi noen gang får se "true form" til Lucifer? Håper det blir som alla "diablo 2" da Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Zakahria sa jo at hans egentlige form var helt anderledes. Blant annet hadde han 7(?) forskjellige hoder, deriblant et løve hode. Lucifer er nok noe av det samme tipper jeg, men tror nok ikke vi får sett noe annet en ett lys. Spennende å se om faktisk Lucifer tar over kroppen til Sam og vi får se Jared Padalecki som Lucifer neste sesong. Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 4 hoder var det nok han sa tror jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå