Trashyman Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Etter en liten skjekk så var det 5 ting den ikke kunne drepe. Supernatural.wikia har en teori om at det er de fire Archangels, Michael, Lucifer(nå djevel), Raphael, og Gabriel, og Gud er de som ikke kan bli drept av colten. Aha. Jeg trodde det var The Four Horsemen + Gud, men de fire erkeenglene og Gud høres veldig riktig ut. Spesielt siden de brukte den på Lucifer og det ikke funket. Det er fem ting, det stemmer. Min teori er at man ikke teller hver erkeengel hver for seg. Husk at de er samme type skapning. Samme med 4Horsemen. Så når Lucifer pratet om 5 ting, tror jeg han mente Gud, erkeenglene og 4Horsemen. Da har vi tre ting per idag colten ikke kan drepe (hvis vi faktisk tror at 4Horsemen er en av tingene). Jeg tror vi får se (minimal spoiler for neste ep. Ikke noe som ødelegger episoden) nye typer skapninger den ikke kan drepe neste episode, da vi møter nye gudeskapninger neste episode Vi vet fortsatt kun om en ting som dreper erkeengler, og det er påtent hellige olje (jrf. Raphael og Gabriel) fra Jerusalem. Vi har ikke sett at noen har prøvd å bruke noe annet en colten mot erkeenglene. Gleder meg helt utrolig til neste episode, da vi møter en gammel venn! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Vi vet fortsatt kun om en ting som dreper erkeengler, og det er påtent hellige olje (jrf. Raphael og Gabriel) fra Jerusalem. Vi har ikke sett at noen har prøvd å bruke noe annet en colten mot erkeenglene. Gleder meg helt utrolig til neste episode, da vi møter en gammel venn! Den hellige oljen holder de jo bare fanget inne i ringen, den dreper de ikke. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Den holder de fanget som at i hvis de prøver å gå ut dør de. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Men blir de fanget der for evig tid? Eller kan de feks blåse bort oljen? Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Hvis noe som helst bryter sirkelen, virker det ikke lengere. Feks da Castiel var fanget, klarte han å bryte sirkelen med Ruby og flykte (største take-it-bitch moment i SPN spør du meg ). Gabriel(Trickster) var jo fanget, men de skrudde på sprinklerne før de gikk. Endret 19. april 2010 av TobiasFunke Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Ja, hva skjedde egentlig med Raphael? Er han stuck i det huset enda? Hehe. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Er han smart så ødelegger han vel taket i huset med engel kreftene sine sånn at det kan regne inn Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Forrige episode var ikke av de helt store, men satt virkelig et grunnlag for hvilken retning serien tar nå. Gleder meg til neste. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Topp episode spør dere meg. De har en evne til å lage 4horsemen-gjengen latterlig ekle. Og det fungerer. Genial sekvens mellom Lucifer og Gabriel. Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Pestilence - holy shit. Jeg satt faktisk å spiste. Det er det ekleste jeg har sett. Gabriel! Herregud! Sykt bra episode. Mark Pellegrino er helt fantastisk. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Pestilence - holy shit. Jeg satt faktisk å spiste. Det er det ekleste jeg har sett. Gabriel! Herregud! Sykt bra episode. Mark Pellegrino er helt fantastisk. sett halve episoden, og det er helt sykt bra ! :D "we are sooo screwed" heheheh Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 "Alright, you primitive screwheads, listen up!" Litt kjipt at så mange guder døde i denne episoden. Hadde håpet de hadde spart noen til neste sesong. Håper en av dem blir den nye skurken i neste sesong. Eller kanskje den ekte Loke dukker opp? Og hvorfor hadde Odin for øvrig to øyne? Litt skuffet der. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 KONGE EPISODE!!! Litt kjipt at Gabriel døde da :/ Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 To ganger, til og med. Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Og hvorfor hadde Odin for øvrig to øyne? Litt skuffet der. Muligens de også har "vessels" Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Synes det var digg å se den "onde" siden ved Lucifer, om man kan kalle det det. Herlig å se han drepe litt iallefall! Gleder meg til de neste episodene - Spesielt til de skal jakte på "Death" Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Og hvorfor hadde Odin for øvrig to øyne? Litt skuffet der. Muligens de også har "vessels" Som elefanter? Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Åh nei Gabriel! Syntes han var en kul type fra starten av. Skjønner ikke helt hva de 4horsemen egentlig er, noen forklare? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Skjønner ikke helt hva de 4horsemen egentlig er, noen forklare? Bibelhistorie. Fra åpenbaringene. Han duden som hadde de åpenbaringene så fire menn på hester som brakte med seg apokalypsen. Sjekk på wikipedia for mer info. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Aha. Lurer på hvordan det går med Cass. =/ Haha når jeg leste om de 4 horsemen så måtte jeg bare tegne Death! Tegningen er gjort en god del mørkere siden det ble så dystert og svart. Endret 24. april 2010 av SaitekQ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå