SaitekQ Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Men hvordan hadde han klart det i den kroppen han er i nå? Og hvis han skulle klart det, så hadde vel Michael også klart og stoppet Lucifer hvis han skulle prøve. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Bra episode. Men en ting jeg ikke skjønner er hvorfor de sender Sam tilbake til jorden? Hvis han er i himmelen så kan han ikke si ja til Lucifer. Jeg mener det ble sagt ganske klart på slutten. Gud driter i hva som skjer på jorden. Om Lucifer tar over, hva så? Tross alt skapte jo Gud jorden og alt her (inkludert Lucifer) i første omgang, så selv om Lucifer tar over kan Gud bare sparke ham ned i Helvete igjen senere og ta tilbake makten. Eller han kan bokstavelig talt utslette hele jorden og starte på nytt, for eksempel. Problemet er at Gud er den eneste som kan stoppe Lucifer, men han bryr seg ikke. Endret 3. april 2010 av thecrow77 Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Michael kan stoppe Lucifer også. Og "kjenner" jeg Sam & Dean kan de også knerte Lucifer, de finner alltid en løsning. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) snip Grunnen til at englene har jobbet for apokalypsen er at de er skråsikre på at Michael kan overvinne Lucifer, igjen. Det var han som sendte Lucifer til helvete i utgangspunktet. Og "kjenner" jeg Sam & Dean kan de også knerte Lucifer, de finner alltid en løsning. De har allerede fanget to archangels. Kan da ikke være så vanskelig å lage en felle for Lucifer også Endret 3. april 2010 av TobiasFunke Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Har de? Hvem og hvordan? Noe jeg ikke har fått med meg eller? Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Gabriel i Changing Channels(5.08) og Raphael i Free To Be You And Me(5.03). Endret 3. april 2010 av TobiasFunke Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Kan du være så snill og bare skrive litt om hvordan de gjorde det og hvem disse englene er? Vær så snill. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Gabriel, også kjent som tricksteren: http://supernatural.wikia.com/wiki/Gabriel Rafael: http://supernatural.wikia.com/wiki/Raphael Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) De bruker hellig olje fra Jerusalem, som Castiel fikser, og ild til å fange engler. Du husker sikkert at Castiel var fanget i en ring av ild? Det er slik de tok Gabriel og Raphael. Endret 3. april 2010 av TobiasFunke Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Går an å bruke litt skjønn da, gutt. Spoiler-tag er en fin ting, selv om vi følger amerikansk sendeskjema betyr ikke det at alle ser episodene tvert. Husker folk var flinkere til å tenke før. Good times. Går man inn i en tråd uten å ha sett siste episode ber man om å bli spoilet. For min egen del driter jeg i om jeg spoiler for folk som ikke har sett episoden. Det er deres egen feil at man absolutt skal inn å lese, når man ikke har sett episoden. Det går også an å bruke litt skjønn selv vet du. Enig. Er ikke noe vits å gå inn i tråden så lenge episoden har blitt sendt. Da ber man om å bli spoilet. Synes vi skal ha muligheten til å diskutere så fort episoden er sendt. For øvrig en veldig bra episode, trist å se guttene krangle enda mer osv men jeg fikk inntrykk av at Zachariah hadde en finger med i spillet ang. hvilke minner guttene gjenopplevde i himmelen. Dean med familien og Sam hadde alle sine uten, bare sånn for å skape litt mer rift mellom de så det blir lettere for de å si "ja". Kult å se Ash igjen også! Han har jeg savnet! Dette med at Gud ber de backe off og sier han ikke vil hjelpe tenker jeg kanskje er en test. Eller ikke. Men jeg håper virkelig det. For det virker en smule ulogisk om han bare lar det skje. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Med tanke på måten de har fremstilt Gud, engler og demoner på i serien (som jeg forøvrig syntes er dritfett ) tror jeg ikke vi skal forvente en logisk konklusjon. Hvis det ender opp med å være en test fra Guds side, tviler jeg på at den er myntet på Dean&Sam, men englene - da spesielt Michael, Gabriel, Raphael og Lucifer. Han har jo allerede reddet Dean&Sam og Castiel. Så det er jo tydelig at han vil at de tre skal fortsette med det de gjør, nemlig å stå imot begge sider (Lucifer vs Michael). Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Jeg bare elsker Supernatural, alt er så bra med det. Eneste negative er at jeg føler jeg aldri får nok av det. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Meh, likte ikke denne episoden. Bare et mellomsteg i historien. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 ooh..sier bare en ting..tar ei kald ei før dean ikveld!. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Spenstig episode. ;o Gleder meg allerede Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Hva har Dean i tankene? Tror ikke han går til å sier ja til Michael, serien vil bare ha folk til å tro det. Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Tja.. Man får jo virkelig inntrykk av at han vil si ja. Han er jo sliten og lei, og har vært det lenge. Det blir sykt spennende å se neste episode hvertfall, det er episode nr 100 og hører rykter om at den skal være bra! (og det er alt jeg har hørt, er spoilerfri) Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Tja.. Man får jo virkelig inntrykk av at han vil si ja. Han er jo sliten og lei, og har vært det lenge. Det blir sykt spennende å se neste episode hvertfall, det er episode nr 100 og hører rykter om at den skal være bra! (og det er alt jeg har hørt, er spoilerfri) tror han har kommet til den tanken at han har ikke noe annet valg... ,mener siden gud har forlatt han..så har han vel tatt et standpunkt, ser likevel fram til en sesongslutt der dean selv fucker up både lucifer og micheal.. kan det blir mere rått! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Kan du være så snill og bare skrive litt om hvordan de gjorde det og hvem disse englene er? Vær så snill. Om du ikke har sett disse episodene når de fanget englene har du gått glipp av noe stort: "Castiel, do not leave me here! I will find you!" "Maybe one day... but today you are my little bitch." Beste kommentaren til Castiel noensinne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå