Runningback Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Er det en supernatural quiz tråd på dette forumet? Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 skummelt. lurte akkurat på det samme er på jobb så får ikke ordnet det. men finner du ikke en slik tråd dra gjerne igang en. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Er det en supernatural quiz tråd på dette forumet? Nå er det det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 ''It's in reverse!'' Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Enig, ønsker at guttane kommer tilbake til story'n, nok fjas,more action! Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 ''It's in reverse!'' var komisk ja. Enig i at det var en helt ok episode. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Føler at det har blitt mye tull og tøys i serien nå. Humoren i episoder som når den med harelabben og når dean blir redd for alt syntes jeg passet bedre. Savner også litt mer om hovedplottet, selv om Lucifer ble nevnt i denne episoden. Endret 30. januar 2010 av Teipball Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Var ikke spesielt morsom, og ikke fikk den historien noe videre, men helt ok episode Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hva skjedde egentlig med Lucifer og alt? Har de bare puttet alt helt i bakgrunnen plutselig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Gjør vel det samme de har gjort hver eneste sesong(minus ses 3 pga streik). Etter ''ferien'' tar de to tre tulle-episoder før de beveger seg tilbake til plottet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Skulle ønske de gikk tilbake til strukturen i 1. sesong, ikke altfor mye hovedplott, men heller en demon i uka. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Likte det veldig godt jeg også. Håper det blir noe slikt neste sesong. Noe action må det jo bli selv om dem (forhåpentligvis) blir ferdig med Lucifer og engle-greia denne sesongen. Sier "forhåpentligvis" da jeg håper dem ikke går rundt grøten og drar historien med seg i sesong 6. Det jeg har tenkt på i det siste er hvordan dem løser det med historien i den sjette sesongen. Har dem ikke planlagt flere sesonger blir kanskje mye action da, en episk siste-sesong er jo ikke å forakte. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Grei nok episode, men begynner å bli lei alt dette tullet. Dessuten er det altfor forutsigbart. Hvorfor er det for eksempel bestandig jenta som begynner å tvile på at de gjør det rette? Og er det to gutter involvert er det bestandig han som er litt i bakgrunnen i starten som er den slemme. Men på den annen side tok de faktisk hovedhistorien ett hakk videre nå: Vi fikk vite at alle demonene jakter på Dean. Ikke bare den som tok over hun jenta, men alle i hele verden. Dvs USA. Tro hva som vil skje videre? Aner vi en massiv demonhær mot Dean når det nærmer seg sesongslutt? Og kansje en hel hær av engler dukker opp for å redde ham fordi han er The sword of Michael? Får Dean "superkrefter"? (dvs engle-versjonen av kreftene til Sam?) Det kan bli spennende å se... Endret 31. januar 2010 av thecrow77 Lenke til kommentar
littleboo Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Første episode gikk nettopp på TVN. Jeg syntes første episode var knall, selv om det ikke er den beste kvaliteteten, ble jeg livredd enkelte ganger. Andre episode kommer om 20 minutter ;-) Hva syntes dere? har sett en god del episoder og godt fornøyd : ) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Bra episode i dag, men kunne definitivt ha vært bedre. Er det bare jeg som begynner å bli drittlei at folk mister hukommelsen i slutten av en episode? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Episoden synes jeg var bra også. Virker som de begynner å komme inn i handlingen der den sluttet før pausen. Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Dette med at fortida ikke kan forandres og at "fri vilje" ikke eksisterer må da vel være bs? Såfall ville vel ikke englene reist inn i fortida for å prøve å drepe noen? Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 haha, denne episoden likte jeg. "Good bye Uriel" *knips* Det er makt xD Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hei. Kan noen bare forklare meg fort. hvorfor folk ikke liker engler VS demoner, men heller foretrekker hvor de er på jakt etter bare demoner? En eller annen gang så måtte dette jo skje, det med at engler kommer inni bilde, eller ville det vært bedre om det hadde bare vært demoner heletiden? Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå