Gå til innhold

Supernatural - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eh? Pudding betyr pudding. Som i sjokoladepudding. Standard sykehus-desert i Usa.(på film\serie)

Det jeg tenkte, men finner ikke ut hvordan det henger sammen med at Dean dro ned buksen? :hmm:

Det er jo hele poenget, at det ikke er logisk. Han skulle jo liksom være gal.

Lenke til kommentar
Likte den nye episoden godt jeg, ser fram til flere episoder.

Er det noe nytt om den sjette sesongen? Er det Kripke som står bak den også?

Etter å ha lest en og annen spoiler og rykter for denne sesongen har jeg en teori:

Kampen går ikke så veldig bra, og begge to dør visstnok. I stedet for å dra til Helvete igjen havner begge to i Himmelen (dette er ganske bekreftet). Det hadde vært morsomt om sesongen hadde sluttet der, og neste sesong begynner der oppe. Djevelen er muligens tilbake i Helvete på dette tidspunktet, men alt er ikke helt som det skal der nede. Sam og Dean blir derfor nødt til å dra ned igjen og fullføre jobben. Men som sagt, dette er mest en teori jeg har.

Lenke til kommentar
bare ett lite spm, hva var det som skjedde med (er det Martin han het?), Hvorfor skrev han seg inn på "galehuset"?

Sa han ikke at han hadde skrevet seg inn pga alt han hadde opplevd iløpet av årene som "hunter"..?

Orker ikke sjekke nå, så blir halveis gjetting.

Lenke til kommentar
bare ett lite spm, hva var det som skjedde med (er det Martin han het?), Hvorfor skrev han seg inn på "galehuset"?

Sa han ikke at han hadde skrevet seg inn pga alt han hadde opplevd iløpet av årene som "hunter"..?

Orker ikke sjekke nå, så blir halveis gjetting.

nei han sa noe om noe spesielt som skjedde i.. (jeg aner VIRKELIG ikke hvordan dette staves) Alberquakie? eller noe sånnXD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...