vikingkylling Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Grei nok episode, men litt vel forutsigbar. Lover ikke bra for neste sesong at de allerede har begynt å slippe opp for ideer... Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Kjempebra episode! Lo ganske godt da Dean dro ned buksen og sa et eller annet. Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Kjempebra episode! Lo ganske godt da Dean dro ned buksen og sa et eller annet. "PUDDING!!" "*hviske til sam: Crazy works" Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Må si meg enig, denne episoden var utrolig komisk. ^^ Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hva betyr "Pudding" da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Eh? Pudding betyr pudding. Som i sjokoladepudding. Standard sykehus-desert i Usa.(på film\serie) Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Likte den nye episoden godt jeg, ser fram til flere episoder. Er det noe nytt om den sjette sesongen? Er det Kripke som står bak den også? Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Eh? Pudding betyr pudding. Som i sjokoladepudding. Standard sykehus-desert i Usa.(på film\serie) Det jeg tenkte, men finner ikke ut hvordan det henger sammen med at Dean dro ned buksen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Kan ikke finne ut om du tuller eller ikke jeg. Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 var vel ikke noe spess poeng, var vel for å være litt gal Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Eh? Pudding betyr pudding. Som i sjokoladepudding. Standard sykehus-desert i Usa.(på film\serie) Det jeg tenkte, men finner ikke ut hvordan det henger sammen med at Dean dro ned buksen? Det er jo hele poenget, at det ikke er logisk. Han skulle jo liksom være gal. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Aha, nå skjønner jeg! Jeg ler Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 haha:D bra du forsto tilslutt da Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Likte den nye episoden godt jeg, ser fram til flere episoder. Er det noe nytt om den sjette sesongen? Er det Kripke som står bak den også? Etter å ha lest en og annen spoiler og rykter for denne sesongen har jeg en teori: Kampen går ikke så veldig bra, og begge to dør visstnok. I stedet for å dra til Helvete igjen havner begge to i Himmelen (dette er ganske bekreftet). Det hadde vært morsomt om sesongen hadde sluttet der, og neste sesong begynner der oppe. Djevelen er muligens tilbake i Helvete på dette tidspunktet, men alt er ikke helt som det skal der nede. Sam og Dean blir derfor nødt til å dra ned igjen og fullføre jobben. Men som sagt, dette er mest en teori jeg har. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Fuck jeg må slutte å lese det som er inni spoilers... Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hehe jeg også. Men plottet der hørtes ikke helt forferdelig ut. Men er en sjette sesong bekreftet? Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 bare ett lite spm, hva var det som skjedde med (er det Martin han het?), Hvorfor skrev han seg inn på "galehuset"? Sa han ikke at han hadde skrevet seg inn pga alt han hadde opplevd iløpet av årene som "hunter"..? Orker ikke sjekke nå, så blir halveis gjetting. Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 bare ett lite spm, hva var det som skjedde med (er det Martin han het?), Hvorfor skrev han seg inn på "galehuset"? Sa han ikke at han hadde skrevet seg inn pga alt han hadde opplevd iløpet av årene som "hunter"..? Orker ikke sjekke nå, så blir halveis gjetting. nei han sa noe om noe spesielt som skjedde i.. (jeg aner VIRKELIG ikke hvordan dette staves) Alberquakie? eller noe sånnXD Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Ok. Da beklager jeg feilinfo. Spent på hva det kan være Endret 28. januar 2010 av Ördög Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå