Hudrin Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 blir nok et fall for eget hovmod..seg for med gud som en slags far som lar unga leke i sandkassa til noen begynner og grine, gir de så beskjed om at skal du være med på leken så får du tåle steken..helt til noen skader seg, da setter man foten ned Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hater når det kommer flere spoilere på rad, utrolig fristende å se hva som står. Men skal nok unngå å titte, vil ikke ødelegge handlinga før jeg ser episoden. Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Samme her, nå er det jo bare spoilertags ute å går.. hehe.. fristende, men klarer å holde meg Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 av de som har vært på denne og forrige side er det bare spekulasjoner. så ikke farlig å lese Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 av de som har vært på denne og forrige side er det bare spekulasjoner. så ikke farlig å lese ja min siste er ikke noe spoiler egentlig så..bare la den inn automatisk Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Sant man kanskje egnetlig ikke hadde trengt spoilers på de der, er ikke noe som avslører noe som helt om hva som kommer til å skje, bare folk som sier hva de selv tror kanskje skje. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Les spoiler. Dean eller Sam skjøt jo Lucifer midt mellom øynene med colten i de siste epiodene, men han bare reiste seg opp, uten en skramme. Visst ikke engang colten kan drepe han, hva kan? Tipper Gabriell a.k.a The Trickster får en større rolle rundt slutten. Og beiser gammel Erik back to hellsinki. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Kan du formulere det litt annerledes, Danielzu? Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Kan du formulere det litt annerledes, Danielzu? Han spekulerer i det at Gabriel hjelper team winchester i kampen mot Lucifer og sender'n hjem til Helvete? Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Kan du formulere det litt annerledes, Danielzu? Han spekulerer i det at Gabriel hjelper team winchester i kampen mot Lucifer og sender'n hjem til Helvete? Aha, det var det tenkte ja, ville bare ha en bekreftelse på at jeg hadde fatta det riktig. Men jo, det er høyst sannynlig etter vi fikk møte Gabriel. Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 hmm, ikke nødvendigvis, om Gud tar seg en tur så er det jo fullt mulig at han kommer å tar med Lucifer ned igjen istedet for Garbriel Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 hmm, ikke nødvendigvis, om Gud tar seg en tur så er det jo fullt mulig at han kommer å tar med Lucifer ned igjen istedet for Garbriel Gud viser seg og være haris pilton og hun kommer for og daske rompene deres, there you have it, perfect ending! (klikker snart om jeg må vente til feb til neste episode! ) Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Husker jeg helt feil om jeg sier det var en "julespesial" i fjor? Kanskje det blir noe slikt i år også? Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ja, det var en juleepisode, hehe Men det blir nok ikke det i år siden den neste episoden ikke kommer før i januar. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Tuller du? Kommer den ikke før janiar? Er ikke den siste episoden som er kommet episode 10, Abandon all hope? Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ja, det var den nyeste. Den neste er den 21. januar tror jeg. (Eller den 14..står litt forskjellig rundt omkring) Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Det er jo direkte tragisk! Men det jeg lurer på er at når Lucifer møtte Sam & Dean, hvorfor tok han ikke knekken på Dean? Da ville ikke Micheal ha noen kropp å gå inn i. Og det virker nå hvertfall ut som Lucifer har nok juice til å drepe Dean. Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 det er tragisk ja Hmm ja du har jo ett poeng, men når Gud kommer burde jo ting fikse seg..? for Lucifer kan jo umulig greie å stå i mot han?? Og kan noen forklare meg litt om de horseman folka eller hva de heter? forsto ikke helt hva de er der for. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 men når Gud kommer burde jo ting fikse seg..? for Lucifer kan jo umulig greie å stå i mot han?? Vel, det er jo ikke sikkert at Gud kommer inn i bildet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Har høye tvil om Gud for en aktiv rolle. Mulig han swapper Dean og Sam på trygg grunn,but that's it. My guess. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå