H.Eye Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Bella86; kan være greit å legge posten din som spoiler. On topic: Lett en av mine favoritt episoder! Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 ahahaha, denne episoden eigde. Lurer egentlig litt på hva gabriel kommer til å gjøre Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Bella86; kan være greit å legge posten din som spoiler. Hvorfor det? Fordi jeg tilfeldigvis er førstemann som ser den? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Trodde jeg seriøst skulle dø når "Horatio" x 2 kom på skjermen :!: Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 haha, likte best starten jeg når de var live show på en måte Men ja, enig klart en av favorittene Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Supernatural er en konge serie! Dean Winchester er klart den råeste av dem alle, er aldri en episode uten gullkorn. Mange bra damer dukker det opp i serien også, men jeg må nok si at den jeg likte best var "Bella" She's damn hot! Lenke til kommentar
thebull Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Jeg elsker Supernatural, sitter alltid oppe natten på torsdag, da blir de nye episodene sluppet på nettet. De er på sesong 5 nå. De som ser på første sesong og synes det er bra, bare vent til dere kommer til sesong 4! Den er helt utrolig!!! Sesong 5 er også ganske bra så langt, de har bare kommet til epsiode 8. Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 thebull: Vi diskuterer vel sesong 5 de fleste av oss. Jeg ser hvertfall USA episodene hver fredag. For vi ble vel enige om at dette er en USA-tråd, sant? Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Det bør vel være en USA-tråd ja. Slik jeg har forstått det er det kun kvinnekanalen FEM som fremdeles sender Supernatural i Norge, og de sender random episoder fra sesong 1 og 2 virker det som. Jeg er fremdeles på sesong 4 pga "pause" grunnet militærtjeneste, men er snart over på sesong 5 Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Nutcracker! :!: Nutcracker? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Skal noen endre trådnavnet til ameriakansk sendeskjema da, så kan man droppe spoileretags om episoder sent i usa? Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 hmmm, FEM sender bare gamle episoder nå ja. Men de sendte forige sesong i rekkefølge før Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Får håpe de strekker seg til sesong 8, minst Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Mye mulig denne blir den siste.. Går rykter om mulig sesong 6 uten Kripke, da. Spørs om det blir like bra liksom. Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 hmmm, håper det blir flere sesonger med akuratt samme folkene:D man kan jo håpe men, det skjer vel sikkert ikke Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Sålenge Sam og Dean er de samme, og gullkorna sitter like godt, så er det samme for meg hvem som produserer serien Endret 7. november 2009 av Galexon Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Kripke er jo SKAPEREN Har det vanskelig for å se at serien blir det helt samme uten. Men vanskelig å si på forhånd. Han har visst bare kontrakt for 5 sesonger og hadde i utgangspunktet bare sett for seg 5. Jensen og Jared er det litt mer usikkert med tror jeg. Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 det er nå Gud skal komme inn i bildet i serien og han burde være spillt av Kripke ^^ Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Kripke har kun kontrakt for fem sesonger, og han mente hele tiden at femte sesong skulle være den siste. Men Sam & Dean har kontrakt for seks sesonger, så blir det en til kommer begge tilbake. Grei nok episode, men ikke det helt store for min del. Jeg elsket de tre første sesongene, men nå tar jeg Supernatural som oppvarming til Fringe og Smallville, i den rekkefølgen. Ser alle tre i strekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå