Gå til innhold

Supernatural - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg elsker Supernatural, sitter alltid oppe natten på torsdag, da blir de nye episodene sluppet på nettet. De er på sesong 5 nå.

De som ser på første sesong og synes det er bra, bare vent til dere kommer til sesong 4! Den er helt utrolig!!! Sesong 5 er også ganske bra så langt, de har bare kommet til epsiode 8.

Lenke til kommentar

Det bør vel være en USA-tråd ja. Slik jeg har forstått det er det kun kvinnekanalen FEM som fremdeles sender Supernatural i Norge, og de sender random episoder fra sesong 1 og 2 virker det som.

Jeg er fremdeles på sesong 4 pga "pause" grunnet militærtjeneste, men er snart over på sesong 5

Lenke til kommentar

Kripke er jo SKAPEREN :p Har det vanskelig for å se at serien blir det helt samme uten. Men vanskelig å si på forhånd. Han har visst bare kontrakt for 5 sesonger og hadde i utgangspunktet bare sett for seg 5. Jensen og Jared er det litt mer usikkert med tror jeg.

Lenke til kommentar

Kripke har kun kontrakt for fem sesonger, og han mente hele tiden at femte sesong skulle være den siste. Men Sam & Dean har kontrakt for seks sesonger, så blir det en til kommer begge tilbake.

Grei nok episode, men ikke det helt store for min del. Jeg elsket de tre første sesongene, men nå tar jeg Supernatural som oppvarming til Fringe og Smallville, i den rekkefølgen. Ser alle tre i strekk. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...