Ördög Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 tre av tingene som virkelig gjorde meg glad når jeg begynte og se på supernatural var musikken, bilen og aliasene de bruker. Utrolig bra synes jeg. Alltid morro når de bruker aliaser som feks: Dr. James Hetfield, Agent Tyler, Agent Perry, Agent ulrich, John Bonham (tror det er den eneste gangen Dean har blitt avslørt ), etc. Er ikke enig i at det virket som han virkelig "tørstet" etter det. Tror ikke han hadde gjort det om han ikke måtte, altså redde Dean. Men det kan kanskje bli til at gjør det oftere siden han blir så sterk av det. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Tenker at demonblodet er som med alt annet. Er det godt eller man blir sterkere/smartere og lignende vil man bare ha mer og mer og til slutt blir man avhengig Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 John Bonham (tror det er den eneste gangen Dean har blitt avslørt ), etc Hehehe ja det husker jeg, det var morsomt. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) @ Teipball: Blir som regel slik. Når jeg leste posten din begynte jeg nesten og lure på om det er grunnen for at de drar inn en ny bror. At Sam tar helt av med drikkingen av demonblod. En som jeg håper vi får se mer til fremover er Bobby. Utrolig kul karakter i serien. Endret 2. april 2009 av Ördög Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Dagens episode: Ja, en episode jeg syntes var litt merkelig i starten, lurte veldig på forfatteren av boka og hva som var spesielt med han. Litt frustrerende og jeg syntes at det hele var litt vel mye supernatural. Men når vi fikk vite at han var en profet, så ble alt veldig mye bedre. Følte det var en veldig fin forklaring og gjorde at jeg ikke stiller noen spørsmålstegn med episoden. Dagens kommentar syntes jeg var nåt Zakarias(?) sa at det ikke var vits å ta selvmord, for da ville de bare vekke han fra de døde. Kanskje jesus var litt lei av å være profet å tok en rask løsning på problemet Men muligens en liten nedtur at de ikke fikk tatt Lilith, og noe som irriterer meg er at englene har så kraftige "soldater" men ikke bruker de i mot demonene. Og som Urielsa i forrige episode, Det er bare engler som kan drepe engeler, så hvorfor kjemper ikke englene mer. (Muligens de gjør det, men at vi ikke merker det, men uansett irriterende.) Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Synes episoden var rå! Spesielt morsomt når Sam og Dean snakket om slash fans, fordi det finnes jo absolutt i virkeligheten. Winchest. Hehe. Synes det var bra at det viste seg Chuck var en profet, mer logisk slik. Winchester gospel? Hehe. Fantastisk. Sykt spent på hva Chuck så helt på slutten av episoden der.. Typisk SPN å slutte med cliffhanger. Ahhhh. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 HERRE FOR EN EPISODE! sikkert en av de beste på lenge! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 og Dean med barneplaster i ansiktet? hehehehe Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Noen som vet om det kommer ny episode neste uke? Ikke noe mer info fra TV.com, men IMDB har 4-5 episoder til... Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jump the Shark - April 23, 2009 The Rapture - April 30, 2009 When the Levee Breaks - May 7, 2009 Lucifer Rising- May 21, 2009 Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Dagens episode: Ja, en episode jeg syntes var litt merkelig i starten, lurte veldig på forfatteren av boka og hva som var spesielt med han. Litt frustrerende og jeg syntes at det hele var litt vel mye supernatural. Men når vi fikk vite at han var en profet, så ble alt veldig mye bedre. Følte det var en veldig fin forklaring og gjorde at jeg ikke stiller noen spørsmålstegn med episoden. Dagens kommentar syntes jeg var nåt Zakarias(?) sa at det ikke var vits å ta selvmord, for da ville de bare vekke han fra de døde. Kanskje jesus var litt lei av å være profet å tok en rask løsning på problemet Men muligens en liten nedtur at de ikke fikk tatt Lilith, og noe som irriterer meg er at englene har så kraftige "soldater" men ikke bruker de i mot demonene. Og som Urielsa i forrige episode, Det er bare engler som kan drepe engeler, så hvorfor kjemper ikke englene mer. (Muligens de gjør det, men at vi ikke merker det, men uansett irriterende.) sm sagt, arch angel, they are absolute, the most terrifing wrath of god..synes virkelig de passer mere inn i det bilde man har av en engel..og det passer vel bra at de bare ikke popper opp som de vil når det skjer noe urettferdig på jorda..kjempeepisode Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Dropper spoiler sak denne gangen siden ingen andre bruker det. Det var en bra episode. At chuck er en profet var en bra vri synes jeg. Kunne veddet penger på at han var enda en demon som skulle prøve og lure Sam og Dean. Morsomt når de var inne på vaskeriet og Dean leste det som Chuck hadde skrevet. Morsomste i hele episoden var "Winchester Gospels". Gospels faktisk. Jeg ble også veldig fornøyd over at Sam ikke gjorde den avtalen med Lilith. Det hadde blitt for dumt (min mening). Veldig spent på hva Chuck så i slutten av episoden. Har med sesong avsluttningen og gjøre gjetter jeg. Rart hvis vi ikke får se det før neste sesong. Men begynner og lure enda mer rundt det med demonblodet etter samtalen Chuck og Sam hadde. Teaser på cwtv sin side for neste episode. Har en følelse av at sesong avslutningen blir veldig spennende. Lenke til kommentar
HVS122 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Det kom ikkje ein ny episode i dag, og når eg gikk inn på tv.com så kom eg over handlinga for neste episode, klarte ikkje å stoppe å lese. Den blir sendt 24 April. Jump the Shark Sam and Dean are on a hunting trip when they come across a guy named Adam Milligan. Later they find out Adam was conceived when his mother fell in love with a hunter who just so happens to have been John Winchester. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Det kom ikkje ein ny episode i dag, og når eg gikk inn på tv.com så kom eg over handlinga for neste episode, klarte ikkje å stoppe å lese. Den blir sendt 24 April. Jump the Shark Sam and Dean are on a hunting trip when they come across a guy named Adam Milligan. Later they find out Adam was conceived when his mother fell in love with a hunter who just so happens to have been John Winchester. uuurg, neeei.. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Da var nu epesode unna gjort, og står igjen med blanende følelser. Syntes det var velig dumt å ta inn en nye bror i serien for så å drepe han før man en gang har startet. Men ville ikke ha han med uansett så syntes det var bra at det ble med den ene episoden. Men skjønner ikke hvorfor forfatterne tok med en ny bror, kunne fint klart oss uten. Ellers Så lurer jeg på hvorfor Sam nærmest vill fylle opp begeret med blod, var det for å kunne tilkalle ruby vi "demontelefonen"? Lenke til kommentar
HVS122 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Stilig episode. Sa til lillebroren min på kødd før eg hadde sett episoden "han nye broren levde ikkje lenge". Lite viste eg at det kom til å stemme Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg er spoilerfri, men hadde jo likevel klart å høre rykter om denne broren.. Var ikke så happy for det, og er veldig glad at det endte med at han døde, ville ikke akseptert noe annet, hehe. Synes det er litt teit at de fremstilte det som at John var litt mer "faderlig" for Adam enn han var for Sam og Dean, tok han med på baseball kamper osv.. Men men. Ellers Så lurer jeg på hvorfor Sam nærmest vill fylle opp begeret med blod, var det for å kunne tilkalle ruby vi "demontelefonen"? Hva mener du? Ville fylle det opp? Han lå jo der fastbundet og kunne ikke gjøre noe med det. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 "Adam" sa noe som at det blodet ville tappes fortere jo mer han kjempet imot, noe som er riktig. Så hvorfor skulle Sam ha et ønske om å dø fortere, selv om han sikkert var utrolig rasende å ikke hadde samme selvberskelse som han kunne hatt. Samtidig syntes jeg det var et stort kamera fokus på begerene mens de ble fylt opp. Men mulig jeg tar feil Lenke til kommentar
HVS122 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 "Adam" sa noe som at det blodet ville tappes fortere jo mer han kjempet imot, noe som er riktig. Så hvorfor skulle Sam ha et ønske om å dø fortere, selv om han sikkert var utrolig rasende å ikke hadde samme selvberskelse som han kunne hatt. Samtidig syntes jeg det var et stort kamera fokus på begerene mens de ble fylt opp. Men mulig jeg tar feil Trur ikkje det låg noko betydning bak det. Grunnen til han kjempa imot var vel kanskje fordi han trudde han hadde ein mulighet til å komme seg laus. Lenke til kommentar
YaegeR Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 supernatural er og blir en av de beste seriene som har kommet de siste åra uhøytidelig, slapstick og spennende. med et uvanlig plott som engasjerer oss ;D + fete damer fete biler bra plot ;D hva mer trenger man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå