HVS122 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Ka synst dåke om at det skal komme ein tredje winchester bror? http://www.aceshowbiz.com/news/view/00021888.html Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det som står i spoilern kan da ikke stemme, det er jo helt idiotisk. Ikke bare føles det feil, men det ødelegger historien også. skuffa... Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Om det bare er en episode kan jeg akseptere det men om det viser seg at han fortsetter å være med videre blir jeg mildt sagt irritert. Lenke til kommentar
HVS122 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det som står i spoilern kan da ikke stemme, det er jo helt idiotisk. Ikke bare føles det feil, men det ødelegger historien også. skuffa... Det er blitt bekrefta. Det skjer i april trur eg det stod. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det som står i spoilern kan da ikke stemme, det er jo helt idiotisk. Ikke bare føles det feil, men det ødelegger historien også. skuffa... Det er blitt bekrefta. Det skjer i april trur eg det stod. ødelegger mye ja, tror ikke produsentene kan vite hvor mye man egentlig følger med sam og dean og kun de to! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Mista faktisk gleden til neste episode nå, nå er jeg irritert nå... Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 blir jo litt sånn Charmed over det en søster der...en søster her...en bror der... Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 neineineineineineinei ikke en tredje bror >_< Lenke til kommentar
FelaroN_ Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Tja, kanskje forfatterne har noe på lur og funker ganske veldig bra. Jeg er veldig skeptisk til en sånn vri men får håpe på det beste:) Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Tja, kanskje forfatterne har noe på lur og funker ganske veldig bra. Jeg er veldig skeptisk til en sånn vri men får håpe på det beste:) veeeeldig skeptisk her også...huff bare de ikke gjør det om til en charmedsmørjegreie nå Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Sitter med de tre første sesongene på DVD og storkoser meg. :-) Eneste negative jeg har å si om serien er at episodene er ganske repetitive, men det har kanskje noe med at jeg ser alle i strekk. Er også en og annen dårlig skuespillerprestasjon, men det er ikke så ille at jeg dør. Endret 9. mars 2009 av Spetz Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 liker definitivt ikke at de dreper støttespillere til gutta, snart er de helt alene. Forsvinner Bobby klikker jeg! Sam begynner virkelig å bli powerful, og skjønner godt han holder det hemmlig for Dean. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 liker definitivt ikke at de dreper støttespillere til gutta, snart er de helt alene.Forsvinner Bobby klikker jeg! Sam begynner virkelig å bli powerful, og skjønner godt han holder det hemmlig for Dean. aner meg at det alle går ut i et big bang som de gjorde i angel , kult men trist.. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Ne som jeg mulig ikke forstår når det gjelder demonene i supernatural. Sam og Dean har jo drevet demoner ut av menneske kropper, og av det jeg har fostårr blir demonene da sendt til helvete. Men når Sam har sendt Allistar (?) til helvete kommer han tilbake. Men hvis han kan komme tilbake fra helvete, hvorfor gjør ikke alle andre demoner det samma også. Lenke til kommentar
HVS122 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Ne som jeg mulig ikke forstår når det gjelder demonene i supernatural. Sam og Dean har jo drevet demoner ut av menneske kropper, og av det jeg har fostårr blir demonene da sendt til helvete. Men når Sam har sendt Allistar (?) til helvete kommer han tilbake. Men hvis han kan komme tilbake fra helvete, hvorfor gjør ikke alle andre demoner det samma også. Sam har no aldri sendt Allister til helvete. Allister forlot kroppen før han fekk gjort det. Når Sam sender nokon til helvete så ender den svarte røyken på gulvet og brenner opp. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Okey, mulig jeg missforsto, men jeg syntes at Allistar sa at han måtte vende tilbake eller noe. Får nok ikke med meg al når jeg ikke har tekst Men hvordan kom han seg opp fra Helvetet da, for var han ikke der når Dean var der? Lenke til kommentar
HVS122 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Okey, mulig jeg missforsto, men jeg syntes at Allistar sa at han måtte vende tilbake eller noe. Får nok ikke med meg al når jeg ikke har tekst Men hvordan kom han seg opp fra Helvetet da, for var han ikke der når Dean var der? Det trur eg ikkje dei har nevnt engang. Han var i helvete og torturete Dean ja. Lenke til kommentar
YaegeR Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 WOW for en episode!!!! SPOILER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg viste hele tiden at det var noe muffens med den engelen.. og deans tortur var også en fornøyelse å se på ahh... konge episode !! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Synes synd på dean på slutten der, men er ikke rart heller, når det er han som startet hele greia. Lurer på hva som kan skje videre med Sam, liker ikke at han drikker demon blod for å bli sterkere, kanskje vi får se Sam bli en helvasket demon etterhvert? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 fyttisatan for en episode. Jeg satt nærmest og måpte på slutten. Noen som har en transcript? Litt vanskelig å skjønne hva allistar sa noenganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå