Vipera Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Neste episode ser ut til å komme til bake til hovedplottet igjen blir kult. Ikke at de siste episodene har vært noe dårlig men Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Likte denne episoden godt. Episodeplotet var kult, og de rakk også å slenge med en viktig del av hovedhistorien. En massiv forbedring fra forrige episode synes jeg Lenke til kommentar
War Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Genialt det med sadofyren. Må skaffe adressen og nicknavnet til byens sadohomse så jeg kan be folk "møte meg der" om jeg ikke liker dem Møt meg i Dronningsgate 6b og spør etter Flesh Lenke til kommentar
Lange Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Digga det før men nå... De whiner om hvordan det var i helvete hele tiden. Den kampen mellom engler og demoner blir så sykt teit. Syntes de burde gå tilbake til sånn det var... Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Var kul episode i dag. Tøft å få se litt mer fra oppveksten deres også Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Var kul episode i dag. Tøft å få se litt mer fra oppveksten deres også giving you the full cowgirl!. ahahahahahahahha!! beste serien noegang altså, overgår snart alt jeg har sett :D Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Oppveksthistorien var givende, og ganske imponerende at de har funnet noen som likner noe så inn i granskauen på brødrene i yngre alder. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Enig i dette med likheten. Når jeg så unge Dean komme trodde jeg faktisk at det var nåtidenes Dean. Selv om det var en bra episode savner jeg egentlig litt om hovedplotten. Dette med de 66 tingene som skal bli ødelagt osv. Var vel over 30 stykker som var ødelagt så begynner å nærme seg helvete på jord. Forøvrig trodde jeg at gamle læreren til sam var en demon, veit ikke hvorfor, men var helt sikker på at han bare skulle knerte sam på slutten. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 ...når er neste episode? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 No New Supernatural Until March 12th!! Sorry to be the bearer of bad news, but the next new episode of Supernatural, "Death Takes A Holiday" has been pushed back from March 5th to March 12th. If you're curious why the CW would do such a thing, but John at BuddyTV thinks it has something to do with a little show called American Idol. Whatever the reason, we are not pleased. News posted (02/13/09) Kilde: supernatural.tv Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 No New Supernatural Until March 12th!! Sorry to be the bearer of bad news, but the next new episode of Supernatural, "Death Takes A Holiday" has been pushed back from March 5th to March 12th. If you're curious why the CW would do such a thing, but John at BuddyTV thinks it has something to do with a little show called American Idol. Whatever the reason, we are not pleased. News posted (02/13/09) Kilde: supernatural.tv ...abstinens allerede!!! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 og du er definitivt ikke alene.... Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Kommer det ingen nye episoder før til den 12 mars? Dette går da ikke ann, man kan ikke bare ha en pause mitt inni den ene halvdelen av sesongen. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Kommer det ingen nye episoder før til den 12 mars? Dette går da ikke ann, man kan ikke bare ha en pause mitt inni den ene halvdelen av sesongen. Word, jeg sitter og venter på både Supernatural og How I Met Your mother nå. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Kommer det ingen nye episoder før til den 12 mars? Dette går da ikke ann, man kan ikke bare ha en pause mitt inni den ene halvdelen av sesongen. Word, jeg sitter og venter på både Supernatural og How I Met Your mother nå. ..kryper tilbake i mitt mørke kott og vugger fram og tilbake mens jeg nynner kansas wayward son.. Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 fornyelse til sesong 5 Jada Lenke til kommentar
Mokado Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 "Bare" to uker igjen til ny episode! Cant wait! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 fornyelse til sesong 5 Jada Kongenyheter! det må feires med kake!!!!!! Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Sweet! Enda en sesong å glede seg til Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 "Bare" to uker igjen til ny episode! Cant wait! to uker er alt for lenge, var det på grunn av amreican idol de harr utsatt episodene, idiotisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå