leifeinar Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Oooooh, ikke lenge igjen nå er det 16 januar? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Er det ikke i natt episoden kommer da? Edit: Ser at episoden skal bli sendt idag, så vi må nok vente til neste natt. Endret 15. januar 2009 av aleksanderro Lenke til kommentar
Mokado Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Glemmer ikke den episoden Dean var livredd for alt! Spesielt når de åpnet skapet og det var en katt, fikk meg en god latter der! Måtte bare se den episoden igjen så satt å så på den scenen nå, fortsatt god latter etter å ha sett epioden flere ganger før :!: Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Glemmer ikke den episoden Dean var livredd for alt! Spesielt når de åpnet skapet og det var en katt, fikk meg en god latter der! Måtte bare se den episoden igjen så satt å så på den scenen nå, fortsatt god latter etter å ha sett epioden flere ganger før :!: arrrr..nå må jeg også se den på nytt! :D Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg så den om igjen i går og den må nok være en av de beste episodene ever. Så mange gullkorn... hele greien med Dean som offeret var utrolig komisk,særlig da han så katten og skrek... jeg synest de hele var Genialt og derfor greide ikke å stoppe å le, selv om jeg hadde sett det hele før. Og jeg håper for gudskyld at det kommer flere episoder som den :!: Det var og veldig gøy med avsluttningen... Jensen Ackels som mimer til eye of the tiger Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg så den om igjen i går og den må nok være en av de beste episodene ever.Så mange gullkorn... hele greien med Dean som offeret var utrolig komisk,særlig da han så katten og skrek... jeg synest de hele var Genialt og derfor greide ikke å stoppe å le, selv om jeg hadde sett det hele før. Og jeg håper for gudskyld at det kommer flere episoder som den :!: Det var og veldig gøy med avsluttningen... Jensen Ackels som mimer til eye of the tiger http://www.youtube.com/watch?v=R0Fz_egtEgc Lenke til kommentar
FelaroN_ Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hei! Jeg lurer på om noen vet hvor jeg kan kjøpe supernatural sesongene på blu-ray, og vært ekstra flott med norsk tekst men ikke nødvendig Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Du får det for ca 40$ (+ porto og moms!) per sesong fra Amazon.com. Eventuelt fra Platekompaniet som selger de for 500-600 per sesong. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Ukens episode er en av de beste noen gang. Den begynte som en typisk skrekkfilm, men utviklet seg til noe langt mer. Jeg like veldig godt at det ikke var et spøkelse som hadde skylden, men et mer eller mindre "normalt" menneske. Det jeg likte best var vel at de to litt avstand fra sesongen store engel/demon plot og fokuserte mer på selve saken. Og jeg må helt ærlig si at jeg ikke greideå ta øynene vekk fra skjermen Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Noen som vet når de vil sende på TVN? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Så nettopp episode 11, og må si det var en av de bedre på lenge! Det eneste var at jeg svanet litt humor, men vi vil nok få noen episoder med det også. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Vel, jeg synes episoden ble litt standard Ihvertfall etter noen av seriens beste episoder som vi hadde rett før jul. Selve episode-plotet var ganske uinteressant egentlig, og vi fikk heller ingen info om hovedplotet. Lenke til kommentar
War Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 og vi fikk heller ingen info om hovedplotet. Litt, han ble spurt om hvorfor han tok det så personlig/eller hvorfor han så gjerne ville drepe spøkelser osv. Svarte ingenting men det er pga alt som har skjedd. Det fikk oss iallefall til å tenke på hovedhistorien Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 og vi fikk heller ingen info om hovedplotet. Litt, han ble spurt om hvorfor han tok det så personlig/eller hvorfor han så gjerne ville drepe spøkelser osv. Svarte ingenting men det er pga alt som har skjedd. Det fikk oss iallefall til å tenke på hovedhistorien Jepp. Fikk jo litt på slutten også. Det er helt greit at de har noen episoder hvor de ikke konsentrerer seg om hovedplotet, men da må episode-plotet være interessant, og det synes ikke jeg det var i denne episoden Lenke til kommentar
FelaroN_ Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 seriøst, hvorfor kommer episoder hver uke :'(, jeg håper på mer fra hovedhistorien der uriel og castiell er med. Kanskje hu engelen Anna(?) blir med på et par episoder framover og Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 er det ikke bare bra at det kommer episoder hver uka a, synes i alle fall jeg. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hehe, samme synes jeg! Lenke til kommentar
FelaroN_ Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 tenkte på at det kunne ha kommet annenhver dag eller hver dag :/ men igjen så hadde det kanskje ødelagt spenningen eller noe Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Det som er det geniale med Supernatural, er at man kan sette seg ned og se omtrent hvilken som helst episode uten å stille 1000 spørsmål om hvorfor slik er slik, fordi den røde tråden i sesongen kan være tynn. (dog noen episoder er den veldig tykk). Så denne sammen med min søs som har bare sett noen episoder hist og pist, og hun likte den like godt som meg. Var en arti vri at det for en gangs skyld var vanlige mennesker de kjempet mot. Dog virket hun lille jenta ufattelig sterk! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Episoide 11 av sesong 4 var enormt bra! en av de beste i hele serien. ser frem til nummer 12 i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå