Smooth Ceiling Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Blir du redd av den serien har du problemer med å gå hjem alene en sommerkveld.. Det som er av spenning er borte etter innledningen, og lite blir hentet opp igjen av det i løpet av episoden. I så måte var X-files bedre. De kalte den greia Windigo, ja. Den var like skremmende som en utstoppet kattepus, og jeg er generelt lettskremt når det gjelder grøssere (sa noen Event Horizon!) Den nye serien på Discovery Channel, om overnaturlige hendelser basert på virkelige historier, er mye bedre enn dette (min mening). Den er skikkelig creepy, selv om det (sannsynligvis) er kraftig overdrevet med musikk og effekter. MEN altså, har jo bare sett 2 episoder ennå da, og slike serier må få tid på seg til å gå seg inn, en må bli kjent med persongalleriet, og skuespillerne må bli vant med rollene. Endret 17. februar 2006 av Sundiver Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Jeg liker x-files bedre faktisk... Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Det er veldig bra Patrick. Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 windigo... var de det kalte det dyret? Synst det var rått jeg.. hadde litt problemer med å sove da. Elsker grøss.. men av og til blir det for mye 5621818[/snapback] Likte du Wendigoen, bør du se filmen Ravenous, en av mine absolutte favoritter blandt horror/splatter filmer gjennom tidene. Den er løst basert på legenden om "The Donner Party", som også nevnes i Supernatural episoden hvor de jakter på Wendigoen. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Vel.. den jeg likte den ikke...vis du skjønner.. jeg liker horror/thriller osv... men jeg liker det ikke Får se om det blir en Ravenous på meg da.. som ses engang.. og brennes i peisen etterpå Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Hehe, den er ikke så skummel at den må brennes... Ikke noen stygge monster eller spøkelser, bare en fin wendigo/gal kannibal Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Jeg likte ikke denne serien. Dårlige skrevet dialoger, dårlige effekter (man kan ikke forvente så mye av en Tv-serie, men likevel). Elendig skuespill, takket være elendige dialoger. Grunnlinjen (wow, faren er borte) er dårlig. Veldig standard oppsett. Jeg satt og tenkte: "nå skjer akkurat det om 1..2..3" og bang! Slutten på første episode var ikke særlig sjokkerende. Endret 7. mai 2006 av SoloX Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Serien bærer jo et sterkt preg av å være skapt for et yngre publikum som ikke har fått med seg serier som Twin Peaks, X-Files osv osv. Personlig synes jeg "Tales from the Crypt" gjør en bedre jobb enn denne halvgjorte møkkaserien. Det at skaperne faktisk har nerver til å håne Mulder og Scully fra X-Files, synes jeg det står respekt av Lenke til kommentar
W Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Sett de 4 første episodene. Helt grei serie, men skuespillerene og dialogene kunne vært litt bedre. Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg synes serien var OK jeg.Serien minner meg litt om Smallville, bare skumlere. Men jeg skal nok følge med denne serien på grunn av hva produsentene tror de forskjellige mytelogiske skapningene ser ut. Er litt interesert i mytelogi. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Hvilke dag går denne serien da? har ikke fått med meg at det var noe som dette på tv.. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Går på Onsdager... Husker ikke akkurat når, men går på kvelden en gang... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Har sett alle 15 episodene nå - å den serien her er trygt noe av det beste som går på tv. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Noen som veit hvem som spiller Jessica? Fy faen ho er strøken!! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Noen som veit hvem som spiller Jessica? Fy faen ho er strøken!! 5636823[/snapback] That would be Adrianne Palicki Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 så forgje ukes episode og den var veldig interessang. Skal se neste episode som er nå på Onsdag. gleder meg=) Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Har sett de 12 første episodene nå. Morro med mange kjente fjes som dukker opp nå og da. Så langt har jeg sett 2stk fra Angel og 1 fra X-Files. Syns alt i alt at serien er alt for forutsigbar. Det meste slutter med at den ene av brødrene kommer i trøbbel også kommer den andre til unnsetning i siste øyeblikk. En annen ting som virkelig irriterer meg er at alt skal forklares med en demon, ånd osv. Her var X-files mye bedre fordi der var de mystiske tingene ofte knyttet opp mot virkeligheten. Syns også det er alt for lite om de ulike fenomene som oppstår. I X-files fikk vi ofte gjennom Mulder dypt innblikk i legender osv. Her er det bare "alle religioner har en fortellinger om dette..." Noe de faktisk sier nesten alltid når det er noe som skjer. Jeg savner med andre ord mer dybde i fenomene og mer variasjon. Hva med noe som ikke skyldes ånder eller demoner? Serien er for all del grei underholdning, men ikke noe mer. Sundiver: Hva heter den serien du snakket om som går på Discovery? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Grei underholdning, men ikke akkurat noe livsforandrende. Og ikke særlig skummelt heller, med noen få, men hederlige, unntak. Av og til virker det som om jeg har sett det før, men i en annen innpakning. Windigo/Wendigo-opplegget var forsåvidt morsomt, man ser ikke denslags så ofte. Episoden brakte tilbake noen (godt) fortrengte barndomsminner om Wendigo-historier som jeg i et svakt øyeblikk hørte på. Jeg ender vel opp med å se morgendagens episode, tenker jeg, mens jeg fortsetter å håpe på at noen har mot til å lage en serie som finner sted i en World of Darkness-setting. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) har sett 10 episoder nå og er veldig fornøyd med serien Endret 26. februar 2006 av Luchy Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Sett fram til ep10 nå. Veldig bra serie syns nå jeg . Ep10 var creeepay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå