Gå til innhold

Supernatural - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sikkert bare jeg som er drittlei alt tullet med verdens undergang. De tre første sesongene hadde i det minste et originalt plot. ;)

 

 

dette nevnes da såvidt bare i hver episode, hovedfokuset er jo sam/dean og alt det sprøe de opplever. wishing well? ghost sickness? svart-hvitt episoden? Ingen av disse er tema verdens undergang.

 

Og humoren da! den er helt enorm.

Lenke til kommentar
Englene? Lilith? Seglene? ;) En del av de "frittstående" episodene var meget bra, men selve plottet er for dumt. Humoren er stort sett på topp, men det er jo tross alt Supernatural...

 

er enig i at det er der i hver epiosode, men for meg så driter jeg totalt i det, da det virker bare som de har det som en overskyggende "paraply", som sikkert blir gjort noe med når vi nærmer oss sesongslutt. Noe ala det med at Dean skulle til hell i sesong 3.

 

men irriterer du deg så gjør du vel det da, for min del stor koser jeg meg, og Supernatural er den beste serien jeg ser på om dagen.

Lenke til kommentar
Konge episode! Synes desverre det skulle være litt mer action i Engler vs Demoner fighten. Men likte godt tvisten med Anna og englene, gleder meg veldig til å se slutten av seongen, bare synd den ikke starter igjen før over nyttår!

 

mkay hva er det med at engler får rompa sparket av demoner? trodde engler kunne brenne hva som helst til støv bare de kommer med et uforsiktig nys! eller er de to bare løpegutter for engler og regne? siden anna tydeligvis er en uberengel i den forstand vi tenker på engler med tanke hva som skjedde på slutten og alle pissredde henne etterpå.

Lenke til kommentar
mkay hva er det med at engler får rompa sparket av demoner? trodde engler kunne brenne hva som helst til støv bare de kommer med et uforsiktig nys! eller er de to bare løpegutter for engler og regne? siden anna tydeligvis er en uberengel i den forstand vi tenker på engler med tanke hva som skjedde på slutten og alle pissredde henne etterpå.

 

Det er det samme med engler som demoner, noen er sterkere enn andre. Og ingen av demonene var noe problem for de utenom Alystyr som er en real badass

Lenke til kommentar
mkay hva er det med at engler får rompa sparket av demoner? trodde engler kunne brenne hva som helst til støv bare de kommer med et uforsiktig nys! eller er de to bare løpegutter for engler og regne? siden anna tydeligvis er en uberengel i den forstand vi tenker på engler med tanke hva som skjedde på slutten og alle pissredde henne etterpå.

 

Det er det samme med engler som demoner, noen er sterkere enn andre. Og ingen av demonene var noe problem for de utenom Alystyr som er en real badass

 

virket bare som andre demoner var så redde for en engel at man skulle tro det ikke kunne finnes noe værre, altså det kan ikke finnes noe mere ultimat enn en engel vist dere skjønner min tankegang her, det skulle være nok at en viser seg så blir alt som fins og går ifra helvete brent til støv, hellig er hellig i den forstand siden serien først er inne på det eventyret! :) men det skal nå være litt dramatikk i favorittserien så :)

Lenke til kommentar

Begynner for alvor å bli teit nå. *sukk*

 

Ruby er demon, Anna en engel. Sam er halvt demon og forelsket i Ruby, så det er logisk Dean er forelsket i Anna. Jeg hadde ikke blitt så veldig overrasket om Sam og Dean blir nødt til å sloss mot hverandre etterhvert...

 

Alistair er idiotisk som vanlig. Tror nok ikke han er en demon, men ikke menneske heller. Sannsynligvis er han en blanding. Jeg tenker hele tiden Alistair Crowley (regnet som den første "ekte" satanisten), men kan jo ta feil. Likte ikke måten han snakket på heller noe særlig. Klarte ikke helt å ta ham seriøst.

 

Og hva var tullet med at bare fire engler har sett Gud? Det neste blir vel at det ikke er en Gud likevel, men bare en konspirasjon mellom englene eller noe sånt tull. Jaja... dere får vel se etter nyttår, antar jeg. Selv har jeg seriøst begynt å miste interessen...

Lenke til kommentar
Jeg hadde ikke blitt så veldig overrasket om Sam og Dean blir nødt til å sloss mot hverandre etterhvert...

Det har nå vel ligget i luften ganske lenge egentlig, helt siden vi fant ut at Sam hadde demonblod i seg.

 

Alistair er idiotisk som vanlig. Tror nok ikke han er en demon, men ikke menneske heller. Sannsynligvis er han en blanding. Jeg tenker hele tiden Alistair Crowley (regnet som den første "ekte" satanisten), men kan jo ta feil. Likte ikke måten han snakket på heller noe særlig. Klarte ikke helt å ta ham seriøst.

Tviler sterkt på at Alistair er noe annet enn en demon, Ikke noe som tyder på det lissom

Lenke til kommentar

hehe, jeg synes det var litt artig å se dem første komentarene, jeg hadde supernatural liggende lenge før jeg faktisk begynte å se på det første gang, trodde det var noe helt annet. Men når jeg begynte å se på det ble jeg fullstendig hekta, og jeg synes det er en kjempebra serie, den har det meste liksom. Helt klart favoritten min, jada mange mener det blir teit når

gud og engler ble blandet inn i serien, men jeg tror ikke det fungerer helt likt der som kristendommen, det vet jeg jo allerede. Kan jo tenke seg til at det var noe "englende" kom på selv, meneskene ber til dem gode, og dem mener at "guds" hjelpere er engler, så det var sånn dem forklarte seg. Det er jo nesten ingen som har sett gud selv da så er ikke godt å si hva dem skal frem til.

 

Jeg synes hvertfall serien er knall å ligger på toppen av lista mi! :)

under der ligger PrisonBreak, som visstnok snart er over for godt, også Heroes eller "Villains" da som det heter nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...