Vipera Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg kunne sverge på at han i nåtid har vært med i flere av de nye episodene, og at det var snakk om at han hadde kommet tilbake, men kan hende jeg tar feil Nei det eneste han har vært med i etter han ble drept er vel for noen episoder siden når dean reiser tilbake i tid Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg kunne sverge på at han i nåtid har vært med i flere av de nye episodene, og at det var snakk om at han hadde kommet tilbake, men kan hende jeg tar feil Nei det eneste han har vært med i etter han ble drept er vel for noen episoder siden når dean reiser tilbake i tid Og når Dean har den ghost sickness greien og hallusinerer at Sam er blitt til Yellow Eyes. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Kul episode. Merker at det er mye humør i hver eneste episode nå, noe jeg liker: Den depressive, drikkende, massive teddybjørnen var hysterisk! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 En av de bedre episodene denne sesongen, men det sier dessverre ikke stort... håper det tar seg om raskt... Men heldigvis var det ingen engler i denne episoden. Skjønt kanskje det er derfor den var så bra. Ted Raimi var kul som vanlig, men har sett ham i bedre roller... Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 En av de bedre episodene denne sesongen, men det sier dessverre ikke stort... håper det tar seg om raskt... Men heldigvis var det ingen engler i denne episoden. Skjønt kanskje det er derfor den var så bra. Ted Raimi var kul som vanlig, men har sett ham i bedre roller... ehehehe.."women! showers! we gotta save these people " Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Skjønner ikke at noen ikke liker denne sesongne. Den er kanskje den aller beste etter min mening. Selv om det er vanskelig å bedømme, alle har vært veldig bra. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Ening, denne sesongen er kanskje den beste hittil. Endret 8. november 2008 av aleksanderro Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg skjønner ikke at noen faktisk liker denne sesongen... Greit de fleste uviktige episodene har vært bra, men selve plottet synes jeg er tragisk dårlig. Og når man tror det ikke kan bli verre finner de opp enda et nytt lavmål: Castiel har vært skikkelig badass helt fra begynnelsen, men nå begynner han å tvile? Hva blir det neste? Han beskytter Sam mot Uriel eller noen andre engler? Englene viser seg å være verre enn demonene fordi de ikke har noe imot å ødelegge hele byen for å stoppe én heks, mens demonene sjelden dreper uskyldige? Maken til tull skal man lete lenge etter... Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Elsker denne sesongen jeg, synes det virker som om de virkelig begynner å bli komfortable med å gå nye veier med karakterene og historiene. Personlig så liker jeg best sesong 1 og 3 men denne kommer ikke langt bak Lenke til kommentar
mattjin Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 digger denne sesongen:D Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg skjønner ikke at noen faktisk liker denne sesongen... Greit de fleste uviktige episodene har vært bra, men selve plottet synes jeg er tragisk dårlig. Og når man tror det ikke kan bli verre finner de opp enda et nytt lavmål: Castiel har vært skikkelig badass helt fra begynnelsen, men nå begynner han å tvile? Hva blir det neste? Han beskytter Sam mot Uriel eller noen andre engler? Englene viser seg å være verre enn demonene fordi de ikke har noe imot å ødelegge hele byen for å stoppe én heks, mens demonene sjelden dreper uskyldige? Maken til tull skal man lete lenge etter... Synes denne sessongen er drit bra selv. liker veldig godt at englene ikke bare er gudommelig "snille". At de har en annen agenda enn å redde hvert eneste menneske, men heller berge menneskeheten synes jeg er konge. Det var jo ikke pga av heksa de skulle "smithe" hele byen, men det var for å hindre et av seglene til ikke å bli åpnet.. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Castiel har vært skikkelig badass helt fra begynnelsen, men nå begynner han å tvile? Hva blir det neste? Han beskytter Sam mot Uriel eller noen andre engler? Englene viser seg å være verre enn demonene fordi de ikke har noe imot å ødelegge hele byen for å stoppe én heks, mens demonene sjelden dreper uskyldige? Maken til tull skal man lete lenge etter... Demonene dreper sjelden uskyldige? jaha, ikke det jeg har sett men Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) De ville ikke ødelegge byen direkte pga heksen, men det var hun som holdt på å åpne seglet. Ser ikke helt den store forskjellen der. Og nei, demonene dreper nok uskyldige, selvsagt. Det jeg mente er at de ikke ødelegger en hel by bare for å stoppe én person. Det gjør dem på et vis snillere enn englene når man tenker etter. Er det for øvrig en grunn til hvorfor vi ikke bruker spoiler på slike ting? Endret 11. november 2008 av thecrow77 Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Er det for øvrig en grunn til hvorfor vi ikke bruker spoiler på slike ting? Regnet med denne tråden hadde samme regler som alle andre lignende tråder for andre serier. Spoiler på alt som ikke har gått i USA og resten er ok uten. Det som er det vanlige, men hvis denne har andre regler så opplys meg Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Enda en genial episode. Utrolig at de greier å holde en så høy standard på nesten alle episodene. Lenke til kommentar
mattjin Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 dritbra episode ja! Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Hahaha "Sam...... To much information" gud så nydelig levert Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Nok en dårlig episode. Begynner å bli lei nå... Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Nok en dårlig episode. Begynner å bli lei nå... Du har merkelig smak må jeg si. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Nok en dårlig episode. Begynner å bli lei nå... Du har merkelig smak må jeg si. helt enig, denne sesongen har vært den beste, og etterfølges av kanon episode på kanon episode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå