Hudrin Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 eheheh nok en episode krydret med godbiter sitater som : 1 "tyler and perry its like aerosmith" 2 sheriffen kommer ut av kontoret og sier "hells bells!" 3 dean sier til sam lets walk this way (aerosmith nok en gang ) Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 haha dagens episode digga jeg ! mildt sagt. herregud jeg holdt på å drite på meg av latter da sam åpna skapet, og dean setter i et hyyyyl (så var d bare en katt) småler enda Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 håper dere så etter credits, der Dean mimer til Eye of the Tiger! fyfaen for en episode! 10/10 av meg! Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 en av de beste episodene i sesong 4 hittil syns jeg gir den lett 10/10 (dean eier miming) Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) haha dagens episode digga jeg ! mildt sagt. herregud jeg holdt på å drite på meg av latter da sam åpna skapet, og dean setter i et hyyyyl (så var d bare en katt) småler enda herregud! flirte så tårene rant her!!!! :D beste episoden på leeenge hehehehe. edit : hva med den lille hunden med rosa sløyfe på!, livsfarlig den også ja hahahahaha!!! Endret 25. oktober 2008 av Hudrin Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 haha dagens episode digga jeg ! mildt sagt. herregud jeg holdt på å drite på meg av latter da sam åpna skapet, og dean setter i et hyyyyl (så var d bare en katt) småler enda Ja, har ikke hatt en så god latter på lenge! Mye bra i denne episoden. Synes det er bra de satser litt på komedie også. Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 For tiden finnes det ikke et bedre program på tv (min mening), Supernatural er bare helt herlig! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Husker dere hvilken episode dette var? - "... Is anything about you real?" - "My boobs" Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 - "... Is anything about you real?"- "My boobs" Sikker på du ikke mener: Cop: You got anything that's real? Dean: My boots... I så fall er det vel piloten Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Ganskej kjedelig episode, egentlig. Den katten i skapet var den største nedturen. Maken til klisjé skal man lete lenge etter. Det beste med hele episoden var ironisk nok "Supernatural presents Jensen Ackles" på slutten. Fikk meg en god latter da. Edit: Selvsagt ligger den på YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ZRmdYAcjR_M Endret 28. oktober 2008 av thecrow77 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Sikker på du ikke mener:Cop: You got anything that's real? Dean: My boots... I så fall er det vel piloten Nei, det var boobs. Du har rett med politimannen, jeg husket bare ikke hva han sa ordrett. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Damn denne sesongen er konge. Dette var en meget bra episode Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Helt enig, dog har jeg aldri vært skuffet over noen av sesongene hittil Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Synes sesongen så langt har vært en diger nedtur, men håper det tar seg opp snart... Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 hvorfor syntes du det? syntes nå denna sesongen er det beste til nå jeg, endleig får vi litt informasjon av Sam sine abilitys. hva agendan till lilith er, og kanskje yellow eyed demon. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Synes denne sesongen så langt er den beste, og denne episoden digget jeg også. Savnet litt humor, men det var litt mer action istedenfor. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det eneste jeg ikke skjønner er: yellow-eyes ble skutt med colten, den er ment å drepe demoner helt, hvordan har han kommet tilbake? Har Lillith noe med dette å gjøre? Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 yellow-eyes ble skutt med colten, den er ment å drepe demoner helt, hvordan har han kommet tilbake? Har Lillith noe med dette å gjøre? Hvem sier at han skal komme tilbake da? Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 yellow-eyes ble skutt med colten, den er ment å drepe demoner helt, hvordan har han kommet tilbake? Har Lillith noe med dette å gjøre? Hvem sier at han skal komme tilbake da? det eneste jeg klarer og huske sett er flashbacks og hallusinasjoner av yellow eyes så han er nok død ja, det eneste som bekymrer meg er at sam kanskje tar over for han.. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg kunne sverge på at han i nåtid har vært med i flere av de nye episodene, og at det var snakk om at han hadde kommet tilbake, men kan hende jeg tar feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå