Gå til innhold

Supernatural - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
haha dagens episode digga jeg ! mildt sagt.

herregud jeg holdt på å drite på meg av latter da sam åpna skapet, og dean setter i et hyyyyl :p (så var d bare en katt) småler enda :D

herregud! flirte så tårene rant her!!!! :D :D :D beste episoden på leeenge hehehehe.

edit : hva med den lille hunden med rosa sløyfe på!, livsfarlig den også ja hahahahaha!!!

Endret av Hudrin
Lenke til kommentar
haha dagens episode digga jeg ! mildt sagt.

herregud jeg holdt på å drite på meg av latter da sam åpna skapet, og dean setter i et hyyyyl :p (så var d bare en katt) småler enda :D

Ja, har ikke hatt en så god latter på lenge! Mye bra i denne episoden. Synes det er bra de satser litt på komedie også. :D

Lenke til kommentar

Ganskej kjedelig episode, egentlig. Den katten i skapet var den største nedturen. Maken til klisjé skal man lete lenge etter. Det beste med hele episoden var ironisk nok "Supernatural presents Jensen Ackles" på slutten. Fikk meg en god latter da. :p

Edit: Selvsagt ligger den på YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ZRmdYAcjR_M

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

yellow-eyes ble skutt med colten, den er ment å drepe demoner helt, hvordan har han kommet tilbake? Har Lillith noe med dette å gjøre?

Hvem sier at han skal komme tilbake da?

det eneste jeg klarer og huske sett er flashbacks og hallusinasjoner av yellow eyes så han er nok død ja, det eneste som bekymrer meg er at sam kanskje tar over for han..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...