-iL- Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Det er (desverre) vanlig at folk som skal spille tenåringer er i midten av 20-årene og de som skal spille voksne er i midten av 30-årene. Forstå det den som kan. Regner med det er slik pga av at skuespillerene er ferdig med acting school eller hva de går på Lenke til kommentar
Hypex Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Er det bare jeg som synes han der englefyren minner mye om Kåre Conradi? Når man snakker om alder kan dere jo se Terminator: The Sarah Connor Chronicles. Lena Headey er 33 og Thomas Dekker 19. Med andre ord fikk Sarah Connor en sønn da hun var fjorten... Ja, synes det var noe kjent med han Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Er det bare jeg som synes han der englefyren minner mye om Kåre Conradi? Når man snakker om alder kan dere jo se Terminator: The Sarah Connor Chronicles. Lena Headey er 33 og Thomas Dekker 19. Med andre ord fikk Sarah Connor en sønn da hun var fjorten... Ja, synes det var noe kjent med han ser nesten ut som tvillingbrorn jo heh Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Bra episode i dag. Forøvrig helt fantastisk når de sparker ned døra på et litt dårlig tidspunkt. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Bra episode i dag. Forøvrig helt fantastisk når de sparker ned døra på et litt dårlig tidspunkt. klassisk dean og sam da!, "were here to save you...øøh ooops i think we should get out of here" lol! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Bra episode i dag. Forøvrig helt fantastisk når de sparker ned døra på et litt dårlig tidspunkt. klassisk dean og sam da!, "were here to save you...øøh ooops i think we should get out of here" lol! *sparke inn døra* "We're here to save you!" "I guess." "We should get out of here." "Yeah." Fantastisk. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Veldig sannsynlig at Sam er ferdig med å bruke kreftene sine ja:P Min stådom er at de kommer til å havne i en situasjon der han er nødt til å bruke de for å overleve. nb: er dette "den store supernatural" tråden? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 tipper vi kommer i en situasjon der Sam må bruke kreftene sine for å redde Dean fra sikker død. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 tipper vi kommer i en situasjon der Sam må bruke kreftene sine for å redde Dean fra sikker død. tror han blir og komme i et dillema en eller annen gang også ja, blir spennende Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Et liten "regel" for serier er at om noe nevnes vil de bruke det senere. Sam har rare krefter, så selvsagt vil han bli nødt til å bruke dem. Dean vil selvsagt prøve å stoppe ham, men det er nok ikke så enkelt som man kan tro. Det igjen gjør at englene prøver å stoppe ham, og da har vi et problem. Spørsmålet er bare om selv de kan stoppe ham... Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg så på dette en gang og det var faktisk ganske kult. Når går det? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg tror TVNorge har sluttet å sende det (de sender muligens noe episoder i repriser noe kvelder), men du kan få kjøpt de tre første sesongen av Supernatural for en billig penge. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg tror TVNorge har sluttet å sende det (de sender muligens noe episoder i repriser noe kvelder), men du kan få kjøpt de tre første sesongen av Supernatural for en billig penge. http://www.tvnorge.no/programportaler/supernatural De er ferdig med sesong 3 (år 3 som de kaller de ) Står ingenting om sesong 4 på websidene deres, men regner med det kommer. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Morsom episode i dag. En av de bedre denne sesonge. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Morsom episode i dag. En av de bedre denne sesonge. "agents angus and young" hehehe! nok en klassiker! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hehe, elsket stilen på dagens episode! Angus and Young var og genialt Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 "Ny" vri som fungerte utrolig bra! Flott episode..! Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) "Monster Movie" episoden likte eg veldig godt, blant mine topp fem episodar. 'Hey, do you think this Dracula could turn into a bat?....That'd be cool....' 'So the X-Files is real?' 'No..the X-Files is a T.V. show...This is real.' :!: Endret 18. oktober 2008 av Elensar Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Så nettopp siste episode, og må si det var en episode litt utenom det vanlige. Men irriterte litt at det var svart hvitt hele tiden. Men alt i alt en bra episode med en litt ny vri. Gleder meg til neste episode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå