Gå til innhold

Supernatural - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tll de som synes denne serien minner om Heroes og Angel vil jeg bare si jeg synes den minner mye mer om X-Files. Vi har to brødre i stedet for to FBI agenter og demoner i stedet for romvesener, men det er forsatt to stk som jakter på diverse overnaturlige saker.Liker dog denne mye bedre enn x-files.

kan vel legge til at det som gjør det så bra er kjemien mellom hovedpersonene, hvordan de to står mot alle,hvor utrolig bra de spiller karakterene sine :) , stemninga, musikken (mye bra 70,80 og 90 talls her), settingen, og historien som etterhver utfolder seg, man blir virkelig engasjert :) topp serie! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+432
Heiane! Ble helt paff jeg! Sykt bra episode!

heilt syyyyyyykt bra!! :) låste dører og vinduer, opp med volumet og så første episode! :) haddde en mistanke om hva som hadde fått dean ut gjennom hele episoden å ble bekreftet på slutten :) konge! :)

Ja, samme her, hehe. Kult at det faktisk tok en slik vending, at det finnes noe godt som er sterke enn det onde også! Er spent på å se hva de får gjort ut av det!

Lenke til kommentar

Ble skuffet da jeg hørte Dean bare dukket opp uten noe forklaring, men det lover ganske bra. Vet ikke helt om jeg likte slutten og det som fikk ham ut av helvete, men jeg stoler på de som lager serien. De har ikke skuffet så langt. Heller tvert imot. :)

Er enig i at de ikke burde ha skiftet skuespiller på Ruby. Hun nye er ikke i nærheten av like flink, men jeg håper hun blir bedre etterhvert.

Lenke til kommentar

Damn, dette har jeg gledet meg lenge til. Og forventningene ble faktisk innfridd. Fantastisk kul sesongstart, mye kulere enn i sesong 3. Twisten når det gjelder Dean er som sagt før her kanskje litt lett, men interesant.

Når det gjelder Ruby: Jeg likte aldri gamle Ruby noe særlig, da likte jeg Bela mye bedre(mer kompleks og interesant karakter). Jeg syns nye Ruby faktisk er bedre enn den gamle. Det var noe spesielt med hun nye. Litt mindre though-ass-bitch og mer sårbar og interesant.

Lenke til kommentar
Han broren til han fyren med briller. (DEAN?) havnet ikke han i helvete? Mener og huske på det, tror det var den siste episoden som ble sendt. Noen som vet noe som skjedde etter dette?.

Tja, er jo dette de prøver å finne ut av da vet du. :) Han ble dradd ut av helvete, men av hvem / hva? Vi fikk ett lite hint på slutten av episoden, men skal ikke røpe noe mer da ikke alle har sett den enda.

Lenke til kommentar
Han broren til han fyren med briller. (DEAN?) havnet ikke han i helvete? Mener og huske på det, tror det var den siste episoden som ble sendt. Noen som vet noe som skjedde etter dette?.

Tja, er jo dette de prøver å finne ut av da vet du. :) Han ble dradd ut av helvete, men av hvem / hva? Vi fikk ett lite hint på slutten av episoden, men skal ikke røpe noe mer da ikke alle har sett den enda.

fikk vel godt forklart på slutten om hvorfor :) eller allefall hvem / hva for og si det slik :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...