Gå til innhold

Supernatural - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
fint de ikke tok snarveien og redda Dean.

Helt overlegen avslutning synes jeg, mange vakre scener, som da de sang Bon Jovi i bilen feks.

Likte den Bon Jovi scenen, men av en eller annen grunn ble jeg litt skuffet over sangen de valgte. Det ville blitt mye tøffere med "Blaze of glory". :p

Angående Dean, Sam, Ruby, Bela og "hun tredje":

Ruby kommer tilbake. Så vidt jeg vet er hun fortsatt fanget i det pentagrammet (husk vi snakker om Lilith her, så det er nok en sjanse for at hun kan endre utseende om hun vil). Jeg vil tro Sam innser han er nødt til å samarbeide med henne for å redde Dean, så hun kan nok bli en mer eller mindre fast karakter. Dere la vel merke til at både hun og Bela stod oppført før gjesterollene? (som blandt annet inkluderer Bobby?)

Det kan jo få noen interessante følger. Første sesong handlet om å finne faren deres og finne ut hva som egentlig skjedde. Neste sesong handlet om å drepe "old yellow eyes", og tredje sesong handlet om å redde Dean fra kontrakten. Jeg vil tippe fjerde sesong blir delvis om å redde Dean, men mest om å stoppe Lilith. Den eneste måten å stoppe en demonhær på er ved å bruke en annen demonhær, og Sam blir nødt til å lede dem. Ruby er jo en snill demon, så hvor mange andre snille demoner er det? Det igjen kan få Dean tilbake fra Helvete, og med litt flaks kanskje faren deres også? Jeg hadde håpet Bela også kunne ha unnslippet, men dessverre er hun ikke med i sesong fire. På den annen side vet vi jo ingenting om hva som skjer i sesong fem... :)

For øvrig vet dere vel hvem Lilith egentlig er i følge mytologien?

Lenke til kommentar

jeg personlig trur neste sesong blir veldig sam centric sesong. Hvor han endelig skal evolve, han blir nødt til og høre på Ruby. Blir en mørkere sesong hvor Sam er nødt til og ta over rollen til Dean som vi også så at han gjorde. Elsker scenen hvor han drepte hun cross demon dama med colt'n ;P

For dere som liker spoilers så er det masse på spoilerfix om Dean. Jeg må si at det virker jævla bra, blir en spennede vri ;P

For whatever it's worth, the writers have never been this excited about a season. We have some really exciting plot twists. Source: TV Guide Online
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+432
fint de ikke tok snarveien og redda Dean.

Helt overlegen avslutning synes jeg, mange vakre scener, som da de sang Bon Jovi i bilen feks.

Likte den Bon Jovi scenen, men av en eller annen grunn ble jeg litt skuffet over sangen de valgte. Det ville blitt mye tøffere med "Blaze of glory". :p

Ruby kommer tilbake. Så vidt jeg vet er hun fortsatt fanget i det pentagrammet (husk vi snakker om Lilith her, så det er nok en sjanse for at hun kan endre utseende om hun vil). Jeg vil tro Sam innser han er nødt til å samarbeide med henne for å redde Dean, så hun kan nok bli en mer eller mindre fast karakter. Dere la vel merke til at både hun og Bela stod oppført før gjesterollene? (som blandt annet inkluderer Bobby?)

Det kan jo få noen interessante følger. Første sesong handlet om å finne faren deres og finne ut hva som egentlig skjedde. Neste sesong handlet om å drepe "old yellow eyes", og tredje sesong handlet om å redde Dean fra kontrakten. Jeg vil tippe fjerde sesong blir delvis om å redde Dean, men mest om å stoppe Lilith. Den eneste måten å stoppe en demonhær på er ved å bruke en annen demonhær, og Sam blir nødt til å lede dem. Ruby er jo en snill demon, så hvor mange andre snille demoner er det? Det igjen kan få Dean tilbake fra Helvete, og med litt flaks kanskje faren deres også? Jeg hadde håpet Bela også kunne ha unnslippet, men dessverre er hun ikke med i sesong fire. På den annen side vet vi jo ingenting om hva som skjer i sesong fem... :)

Hm.. er ikke Dean i helvete nå da? Hvordan skal de redde han da, var det ikke for sent? Og hvem er Lillith ifølge mytologien, sier du?

Har nettopp fullført sesong 3 og fyyysøren, skjønner ikke hvordan jeg skal klare å vente helt til 4. september når neste sesong starter! :(

Edit: ser et innlegg tidligere her som sier "wannabe heroes?". Ja, man kan se visse likheter, men tror det kanskje er Heroes som har fått ideer fra Supernatural, eller ihvertfall som jeg har forstått det så begynte Supernatural før Heroes. Men uansett er de begge gode serier!

Endret av Slettet+432
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Og hvem er Lillith ifølge mytologien, sier du?

Hehe ja jeg ble sittende og lese på det i flere timer igår. Nokså interessant å se at de henter såpass mye av det fra "virkeligheten", altså at de ikke bare har funnet på det selv.

Lenke til kommentar
Edit: ser et innlegg tidligere her som sier "wannabe heroes?". Ja, man kan se visse likheter, men tror det kanskje er Heroes som har fått ideer fra Supernatural, eller ihvertfall som jeg har forstått det så begynte Supernatural før Heroes. Men uansett er de begge gode serier!

Absolutt ikke, gutta er jo ikke superhelter.

Serien ligner mer på Angel, eller en dark versjon av Angel.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Absolutt ikke, gutta er jo ikke superhelter.

Serien ligner mer på Angel, eller en dark versjon av Angel.

heroes hirr..de er jo Xmen wannabe, fatter ikke at noen ikke satte foten ned og kansellerte greia før de starta opp, noen burde ha oppdaget det. men backontrack, supernatural er mere en slags angel serie ja synes jeg og. bare med bedre stemning, bedre musikk, og to fantastiske hovedkarakterer :)

Lenke til kommentar

Slapp ikke faren ut av helvete sammen med alle demonene og hjalp dem å drepe han med de gule aua?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Slapp ikke faren ut av helvete sammen med alle demonene og hjalp dem å drepe han med de gule aua?

Jo, stemmer det. Men hvor ble han av etterpå? Han forsvant jo bare.. Han er tydeligvis ikke i helvete lenger..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet+432

Hva skjer! Skulle det ikke ha komt en episode nå? Ser ikke ut til at det har vært noe når jeg ser på de offisielle sidene til Supernatural heller :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...