-iL- Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg følger med på supernatural og syntes det er en bra serie.Ikke så skummel(leste kun første side for jeg gadd ikke pløye gjennom alt).Ganske morsom også.Og til Wollan og Mahavishnu så er det en serie som er verdt å se. Er endel skumle episoder, har noen kompiser som har sjarte sjeler. De skvetter og hopper hehe Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg må si at jeg blir imponert over Jensen Ackles og Jared Padalecki, de er faktisk veldig gode skuespillere begge to. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Supernatural overrasket meg noe voldsomt. Jeg hadde stor tvil om det kom til å bli bra og minnet altfor mye om en blek X-files kopi da jeg så reklamen. Kort sagt så jeg begge sesongene da de gikk på TV og gikk kun glipp av én eneste episode. Jeg gleder meg noe voldsomt til tredje sesong og håoer de klarer å leve opp til de to første. Problemet er vel hva den skal handle om, skjønt jeg har jo mine mistanker. Dean solgte sjelen sin til den demonen, og "tilfeldigvis" fikk han ett år å leve. Det betyr han kommer til å dø når sesongen slutter, med mindre han og Sam klarer å bryte kontrakten. Det får vi nok ikke vite før i begynnelsen av sesong fire... Men om de klarer å bryte kontrakten hans er det vel også en sjanse for at de klarer å bryte kontrakten faren deres har med demonen? Jada, teknisk sett er han død, men vi snakker om Supernatural. Det ligger liksom i ordet. Dessuten er det alle de demonene som slapp ut på slutten av sesong to. De må jo bringes tilbake til Helvete, så Dean og Sam får nok en del å slite med. Dessuten husker vi vel alle at Sam var innestengt i det skapet da han flyttet kommoden utenfor med tankene? Vi har ennå ikke sett noe særlig mer til kreftene hans (bortsett fra forvarselene), så kanskje vi får se mer av det? Uansett gleder jeg meg. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Har sett første sesong og syns den var bra. Dette er ein serie eg kjem til å følgje med på. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Har sett første sesong og syns den var bra. Dette er ein serie eg kjem til å følgje med på. Gled deg til 2 sesong Det er overlegen den første syns jeg. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg synes egentlig den første var bedre enn den andre, men for all del. Den andre var utrolig bra den også. Jeg bare synes det var morsomst når man ikke visste hva som foregikk. Hvor var faren deres, og hvorfor stakk han av? Hva skjedde med moren deres og dama til Sam? I andre sesong gikk de stort sett bare på jakt etter demonen hele tiden. Bra det også, men litt kjedelig i lengden. Heldigvis var det mer enn nok "andre" episoder til å holde kvaliteten oppe hele veien. Vi får se hva tredje sesong gir oss. Jeg gleder meg voldsomt. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Beste episoden er med han "trickster" typen eller hva det var."geni" var det kanskje, sånn som i aladin. Uansett, han som fikk han typen til å tro at han hadde blitt bortført og voldtatt av aliens Lenke til kommentar
mattjin Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Ny episode i morgen:D, gleder meg! KONGE serie! Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 fyfaen dagens episode var konge, lilith var badass. Slakta alle sammen, håper det åpnet øyene til Dean og Sam ;P Vil se en mer brutal krig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Serien er herlig. Men den beste episoden så langte var en i sesong 2. "What is and what should never be". Når Dean blir fanget av Gjinn'en og lever i drømmeverdenen sin. Sykt bra episode Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Serien er herlig. Men den beste episoden så langte var en i sesong 2."What is and what should never be". Når Dean blir fanget av Gjinn'en og lever i drømmeverdenen sin. Sykt bra episode Tror dette er yndlingsepisoden min, denne episoden skapte stor sympati for Dean, og jeg ble virkelig overrasket over talentet til Jensen Ackles. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Supernatural Wannabe Heroes eller? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Har sett hele Season 1, og er godt ute i Season 2 - jeg elsker Supernatural Ble fanget av det umiddelbart, og har sett på det siden. Tok en lang pause mellom sesong 1 og 2, men nå er jeg godt i gang igjen. Det finnes ikke en dårlig episode spør du meg - det skuffer aldri, blir like fenget hver gang, og det liker jeg veldig godt! Beste episoden er med han "trickster" typen eller hva det var."geni" var det kanskje, sånn som i aladin. Uansett, han som fikk han typen til å tro at han hadde blitt bortført og voldtatt av aliens Enig! Slutten på den episoden var bare .. perfekt. Supernatural Wannabe Heroes eller? Dagens mest idiotiske innlegg, gratulerer. Endret 26. februar 2008 av loathsome Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Dagens mest idiotiske innlegg, gratulerer. Takk for ett idiotisk svar. Ett "nei" hadde gjort seg. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Dagens mest idiotiske innlegg, gratulerer. Takk for ett idiotisk svar. Ett "nei" hadde gjort seg. Sterk mangel på bl.a. kronologi fortjener skikkelig tilbakesnakk, innlegget var sterkt berettiget. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Supernatural Wannabe Heroes eller? Det har holdt på lengre så da blir det omvendt i så fall...Uansett så er svaret nei. Det her er om demoner og sånn og som navnet tilsier, overnaturlige ting. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Supernatural Wannabe Heroes eller? Det har holdt på lengre så da blir det omvendt i så fall...Uansett så er svaret nei. Det her er om demoner og sånn og som navnet tilsier, overnaturlige ting. hmm, takk. Så en film på youtube, der så effektene litt amatør aktige ut Men kansje jeg tar en titt. Endret 26. februar 2008 av Messi91 Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Siden det er en tv serie og ikke en film så blir som regel effekter litt dårlige. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Siden det er en tv serie og ikke en film så blir som regel effekter litt dårlige. Sammenlignet med Heroes da. Men med tanke på att de er en eldre serie med muligens strammere budget så er vel de forstålig. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Har sett første sesong og syns den var bra. Dette er ein serie eg kjem til å følgje med på. Gled deg til 2 sesong Det er overlegen den første syns jeg. Ja, det hadde du rett i, sesong 2 var mykje betre enn den første. Beste episodane var jo den med trickster og den med djinn. Bra Sesong avsluttning og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå