NightKeeper Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Første episode gikk nettopp på TVN. Jeg syntes første episode var knall, selv om det ikke er den beste kvaliteteten, ble jeg livredd enkelte ganger. Andre episode kommer om 20 minutter ;-) Hva syntes dere? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Søstern min på 15 kom løpende inn her, 'last ned supernatural gjør det gjør det gjør det!' Okayokay sa jeg. Snart ferdig, håper det er verdt det. Hun sa det var "creepy" Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Syns den var helt grei, men bærer litt for mye preg av å være typisk ungdomsgrøss. Tror det kan bli en bra serie hvis rollene får litt mer "kjøtt på beinet", at skuespillerne får litt mer å spille på. Blir sannsynligvis en serie jeg kommer til å følge med på. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Jeg ble bedt om å se på det fordi det skulle være bra, men jeg glemte det. Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Har nettopp sett ferdig episode 2, og må si jeg ble skremt noen ganger! Kommer nok til å følge med på denne! Endret 15. februar 2006 av poborsky Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Konge serie syntes nå jeg=) Men blir nok ikke så jeg kommer til og følge med på tv trur jeg, skal gjøre mitt beste men kommer nok til og sprekke neste gang jeg hører mine amerikanske venner snakke om hva som skjer i episode 15+ =) Er så synd at Norge er så seine på og sende serier. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Liker ikke skumle ting, så jeg kommer ikke til å følge med på den Men samboeren min digger slikt, så jeg får vel gjemme meg under dyna. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Er så synd at Norge er så seine på og sende serier. 5613473[/snapback] Det spiller jo ingen rolle slik jeg ser det. Om noe kommer 4-5 måneder etter det har premiere i USA betyr det jo ikke at det er mindre nytt for oss? Lenke til kommentar
barvini Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Jeg ble positivt overrasket, og kommer nok til å følge med videre. Skvatt noen ganger ja Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Ble positivt overraske jeg også. Fikk med meg første episode og sovnet før andre begynte. Er det slik at serien går hver onsdag kl.22.50? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Personlig synes jeg det ikke var så bra, men jeg gir det en sjanse til Det som går på TV3 imorgen er hundre ganger bedre Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Joda. Fin serie. Liker at det er litt skremningsmomenter og slikt. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Det var vel egentlig bare en ting som var skvettbart i episoden, og det var da dama stod midt i veien. Da skvatt jeg veldig, selvom jeg visste det kom til å skje en eller gang Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Har sett en god del episoder....å serien er crap.... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Har sett en god del episoder....å serien er crap.... 5618808[/snapback] Ærligt svar Jeg for min del har tro på denne serien. Men skal ikke si noe sikkert da jeg bare har sett første episode. Lenke til kommentar
veos Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Likte serien jeg.. Kommer absolutt til å se neste episode! Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Har savnet en sånn serie, siden x-files slutta. Monster å andre overnaturlige ting elsker jeg Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Fy faen... Beste serien jeg har sett!! Digge effekter! Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg håper det var ironi? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 windigo... var de det kalte det dyret? Synst det var rått jeg.. hadde litt problemer med å sove da. Elsker grøss.. men av og til blir det for mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå