Gå til innhold

Total War: Urealistisk moral i RTW?Forslag til å få det "real

Anbefalte innlegg

Jeg vet alt dette med peasentene, men når 4800... fire tusen åtte hundre..... angriper 160 Hastatii.... hundre og seksti.... og omringer dem. Moralen til Hastatiiene var "wawering" og de visste de kom til å tape, bare et millitært geni kunne vinne den kampen.

Men så døde generalen og de 4000 peasentene fløy fra de 40 hastatiiene som var igjen.  Men Herr Brun og TSP, ville dere løpt hjem for å dyrke landet med familien (spille RTW :p) når dere var komplett overlegne mot 40 soldater??

5987868[/snapback]

Hvis generalen hadde doedd, og jeg faktisk ikke selv visste at vi vant (det er tross alt mulig med forvirring i kamp, spesielt med folk som ikke er vant til krig...

Peasants blir forresten vanvittig effektive naar de har 3 gull-vinkler. Det fortalte rebellene meg...

5993831[/snapback]

I gjennomsnittet så måtte hver Hastatii drepe nærmere hundre peasents for å vinne. De ble overmanna til det ytterste. Moralen deres var veldig lav og vært andre sekund døde en Hastatii og fire peasents.

Så døde generalen som jeg har sagt før og hele hæren løp hjem mens de sa: "Hjelp, hjelp, vi kommer til å tape! Vi kommer alle til å dø!! Vi er underlegende!! Hjelp, Hjelp!" :hrm:......, stupid

sucking, fucking, asshole, motherfucker fucked asshole shit!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...