skeletor_ Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Som kjent sender TVN den populære serien Lost (sesong 2) som vanligvis sendes hver onsdag ca kl 21.40, men så er det disse berømte pausene da som blir foretatt midt i sesongen. Etter ep.09 som ble sendt rett før juletider var det en pause, men i USA startet de å sende igjen 8. januar tror jeg det var. På TVN har de ikke fortsatt enda. Norsk tv ligger alltid etter sendingsskjema i forhold til USA, men jeg ble skeptisk da jeg så at TVN skal begynne på en helt ny serie som i følge sendingsskjema består av 17 episoder og har sendingstid onsdager kl 21.40 (altså samme som Lost). Skal Lost begynne etter at den nye serien, Supernatural, er ferdig eller blir Lost forflyttet til en annen dag? Hva skjer egentlig? P.S. For meg er det ikke krise. Ligger på linje med USA, men ikke mor og far Endret 15. februar 2006 av skeletor_ Lenke til kommentar
underground Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) De sender nye episoder på TV4 sverige nå. Eller tar jeg grundig feil? Så nettopp på kveldens episode og husker ikke at jeg har sett det før. Mulig jeg tuller noe helt forferdelig nå. Endret 15. februar 2006 av underground Lenke til kommentar
skeletor_ Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 I skrivende stund sendes ep. 14 i USA. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 nei, TV norge kommer ikkje til å forflytte LOST, på www.tvnrorge.no står det at LOST skal begynne igjen den 1 mars, og det er en onsdag, Kanskje dei flytter den tidsmessig samme dag (noe eg ikkje håper) 21.40 er den mest perfekte tiden å se TV på Lenke til kommentar
underground Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Står at episode 12 begynner 1 mars på svensk tv4. Det var episode 11 idag har jeg funnet ut. Endret 15. februar 2006 av underground Lenke til kommentar
skeletor_ Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Står at episode 12 begynner 1 mars på svensk tv4.Det var episode 11 idag har jeg funnet ut. 5612049[/snapback] ¨ Hvorfor snakker du om TV4?? Det er TVNorge det er snakk om her. Svenk TV4 er overhode ikke interessant. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 De venter såpass lenge så de kan sende de resterende episodene hver uke framover uten pauser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå