Gå til innhold

Forskjell på nForce 430 og nForce 4?

SiRious

Anbefalte innlegg

jeg har vurdert å kjøpe meg et MSI M-ATX og et Aspire X-Qpack

men jeg lurer på om jeg vil merke noen ytelses forskjell. er nForce 430 mye dårligere enn nForce 4?

jeg vet at ATX er en "forminsket" versjon av ATX. men er det noe mer som trekker Micro ATX ned i forhold til ATX?

Har et MSI K8N SLI-FI nForce4 kort, og vil heller ha en mindre maskin, derfor valgte jeg Micro ATX, isteden for Barebone, som har integrerte HK, noe jeg MISLIKER STERKT.. :p

Har Googlet på det, men finner ikke noe konkret, annet enn at nForce 430 har integrert skjermkort..

annet: noen som har et forslag til et bedre Micro ATX kort i socket 939 serien? trenger SATA2 og en PCI-X16 port, pluss en eller 2 IDE porter..resten driter jeg i.. :p

og eventuelt et lignede Kabinett i "barebone" Strørrelse, trenger 2 x 3`5 brønner internt og to 5`25 brønner externt..

vet jeg er kresen, men er bare slik jeg må være for å få plass til alt jeg har i det gammle kabinettet..

takk for svar! :)

edit: skrivefeil..

Endret av SiRious
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ytelsen er fullt på høyde med nForce4. :)

Mer om dem her

5617194[/snapback]

takk for linken, hjalp faktisk.. :)

men, tilbake til mitt andre spm.. noen som har andre forslag til M-ATX kort eller et annet "barebone" looalike kabinett? som er bedre enn de jeg har valgt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...