Arthu Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Hei, Jeg har nettop kjøpt meg noen nye PC deler, et nytt hovedkort av type Asus - A8V Og en ny PSU, Hiper 580W. Alt funker kjempe bra;) men når jeg skrur av Pc'n så sviver forsatt viftene i PSU'n:S Jeg trenger hjelp? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Det er vel ikke noe farlig med det? Så lenge de ikke bråker... Men så bråker hiperen da :S Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Det er helt normalt på Hiper 580w att viftene går litt etter att du skrur av data'n. Skal slå seg av etter ca 5 min. Endret 15. februar 2006 av Chevelle Lenke til kommentar
Arthu Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Det er helt normalt på Hiper 580w att viftene går litt etter att du skrur av data'n. Skal slå seg av etter ca 5 min. 5611997[/snapback] Ok Takk for hjelpen;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Dette gjør den for å få bort varmen fra PSUen slik at den blir fortere kald og ikke er varm lenge etterpå den er slått av. mvh Nesten-naboen-din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå