Deadringer Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 btw Hammerfall kopierer Manowar. 5616467[/snapback] så man kopierer når man spiller samme sjanger som noen? oi.. 5616948[/snapback] Nei, man kopierer når man tar samme klesstil, måte å oppføre seg på scenen. Identiske tekster, identisk måte å synge på osv. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Hammerfall er jo ikke ett Manowar coverband? liker ingen av dem så mye egentlig.. men syns Hammerfall er bedre en Manowar Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Nei, de men de er så nærme 100% rippoff som de kan bli. Samme kan det være, jeg liker musikken til begge bandene. Edit: Noe jeg IKKE kommer til å skryte av etter å ha sett den videoen der Endret 16. februar 2006 av headcleaver Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) haha! Genialt! man kan jo ikke annet enn elske disse dønn useriøse powermetal-bandene. noen vært borti Nanowar forresten? de har verdens beste powermetalparodivideo jeg synes virkelig de svenske curlingjentene skal kjøre Hammerfall-stilen :!: Endret 17. februar 2006 av kakk Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Haha, fy faen! Genialt! I ekte svensk ånd såklart! Hammerfall + Curling = Heavy Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Årets beste, makan til så dårlig video skal man lete lenge etter. Noen som faktisk la merke til de draktene de hadde på seg, og så skumle de så ut Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Herregud da folkens! Ikke vær så superseriøse hele tida! Lær å lek litt sånn som Hammefall tydelig gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå