Gå til innhold

Rokkit: velg en sang!

gogodidi

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er den nyutvalgte representanten av bandet Rokkit, og det første vi skal gjøre, er å lage en demo cd. Problemet er, vi har en rekke sanger, og vet ikke hvem ville likt hvilke best.

Derfor spør jeg dere om en tjeneste...

Kunne dere velge to tre eller så mange dere vil av disse sangene som dere tror er best/har mest potensial.

her er sangene:

Band Awesome 001

Bother you 5 000 000

California Sunrise

Derdenjerndean

Lonely Ranch

Mystery Train

NUDE

Rock Upon A Time

Rokkit Sauce

Scrub The Ground

Studio Blues

Tall Grass Remedy

Walter

http://www.gogodidi.net/pub/Rokkit/Get_down_start_scrubbin/

brukernavn: rokkit

passord: rokkit

vær så snill å ikke legge dise ut overalt på nettet, takk.

vi skal selvsagt ta opp sangene igjen før vi gir ut demoen, fordi disse er tatt opp på en pc som gir utrolig mye bråk fra seg, dårlig lydkort, etc, og alt tas opp gjennom mikseren (untatt trommene), bedre å ta det opp ifra forsterkeren.

Tusen takk til alle som gir svar fra seg!

-Thies

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

wow...

Jeg bruker ogg vorbis stadig vekk, trodde ikke ingen viste noen ting om det, støtter ikke MS media player det? hvis ikke, så er det god grunn nok til å bruke winamp eller noe annet....

nåvel..

i hvert fall er det noen som sitter å lytter.. hehe trodde ingen gadd!

takk!

Lenke til kommentar

Har hørt på flere av sangene, vokalisten bør lære seg og synge i mikrofon. Er forferdelig utydelig og stemmen er irriterende. Melodien er også veldig kjedelige og det låter til tider fantastisk heslig.

Scrub the ground var helt fantastisk talentløs, satan.

Endret av AMD-GNom
Lenke til kommentar

lollapalooza, jeg bare spøker, tegningen er skikkelig kul, men det er ingen god grunn til å bare kalle denne musikken for drit, hvis dere bare hører på den ene sangen, så får dere en likegod synspukt av Rokkit, som å høre på "when love and hate collide" av def leppard, for den sangen suger, men def leppard gjør ikke det.

takk for de... brutal ærlige svarene da,,,

Lenke til kommentar
lollapalooza, jeg bare spøker, tegningen er skikkelig kul, men det er ingen god grunn til å bare kalle denne musikken for drit, hvis dere bare hører på den ene sangen, så får dere en likegod synspukt av Rokkit, som å høre på "when love and hate collide" av def leppard, for den sangen suger, men def leppard gjør ikke det.

takk for de... brutal ærlige svarene da,,,

5637378[/snapback]

Jeg har hørt på mer enn en sang.

Jeg har ikke tegnet avataren selv(@Zomax).

Og jo, jeg kan og vil si at det er dårlig. Forferdelig vokal.

Lenke til kommentar

<lawyer>

Help, he knows his rights.. quick! to the law-o-bil

DA-DA-TA-TA-DA-DAAAA!!!

</lawyer>

jeg har snakket med vokalisten om hvordan han trår vekk ifra mic'en før han er ferdig med å snakke, og i de siste treningene, har han vært oppmerksom på det. Jeg har faktisk samlet svar fra flere forskjellige forum, og og de har sagt det samme, (jeg har hørt og lest musikken så ofte, at ejg sikekrt ikek merker det lenger)

Jeg har snakket med bandet om hvordan noen ganger guitaristen har forsterkeren opp litt for mye, og at man knapt kan høre vokalisten (de sangene ble tatt opp for ca 6 mnd siden) og alt det er rettet...

beklager at jeg ble litt sint, men, det er jo vennene mine, og, selv så tror jeg ikke at de suger i det hele tatt...

-Thies

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...