cocay Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Har endelig funnet notene til sangen i Super Mario! Men, ett problem, jeg kan ikke lese noter Kunne dere hjulpet meg? Her er siden: http://home.no.net/gladimus/mario/Mario.pdf Kunne dere skrevet hva slags "tone" det er istedet? (F.eks. G, Em, C) På forhånd takk Lenke til kommentar
intheass Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Du kan ikke lese noter men du skal lære deg det? Lenke til kommentar
cocay Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Du kan ikke lese noter men du skal lære deg det? 5611874[/snapback] Jeg vil gjerne at dere leser notene for meg, og sier hvilken tone det er Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Det er en så stor jobb, at jeg tror du skal betale litt for at noen gidder ;P Lenke til kommentar
kjetil_b Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Ganske stor jobb ja. Lettere å lære seg noter Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Er ikke så vanskelig å lære seg noter. Google er din venn Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Prøv CakeWalk Pro Audio. Den kan vise noter på "piano roll", altså tangentene. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Må bare spørre, altså! Jeg printa ut notene i går kveld, og digger de! Storkoste meg hele kvelden! Så jeg lurer på om du kan linke til siden du fant notene på? Eller fler Mario noter! Har lyst til lære meg hele saken! ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå