ADT Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Hei og hopp, jeg kunne godt tenke meg et tastatur til denne PDA'en, men da jeg ringte DELL tidligere i dag, sa de at de kun hadde tastaturer til den nyere X51... Forbauset som jeg var, hadde jeg intet annet valg enn å vende nesen mot hyggelige forumbrukere som kanskje har erfaringer med tredjeparts tastaturer til PDA'er, som fungerer over Bluetooth e.l. Jeg så testen av det lasertastaturet på hw.no for litt siden, men jeg vil helst ha noe litt mer håndgripelig. Størrelse er ikke så viktig egentlig, så lenge tastaturet er mer eller mindre utholdelig å skrive med. På forhånd takk Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Noe som dette tastaturet? Har ikke testet det selv, men vurderte det sterkt. Jeg gikk tilslutt for Qtek 9100. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Jepp, sett på det tastaturet, men jeg vet ikke om det er kompatibelt med PDA'en min... Klin umulig å finne noe info om det, vet jo ikke hvem produsenten er engang. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Ja, merkelig. Jeg er sikker på at jeg har så en kompabilitetsliste et sted. Men man kan jo alltid sende en e-post og spørre. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Den som leter finner Kompabilitetsliste Men her beskriver de i tillegg en "versjon 2", og en "mini versjon", men de har jeg ikke funnet i nettbutikker... Edit: Ikke så interessant, disse har ikke norskt tegnsett... Lenke til kommentar
ADT Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Da var tastaturet bestilt, ved interesse kan jeg jo fortelle hva jeg synes om det når den ankommer Lenke til kommentar
ADT Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Og der bestemte jeg meg for å benytte meg av angreretten, heldigvis har de ingen igjen på lager, og kanskje gjør jeg en kar med bruk for et bluetooth-tastatur en tjeneste. Tastaturet var flott det, men for lite til å skrive på, og for stort til å ha i lommen, jeg klarte rett og slett ikke å trykke raskt nok uten å måtte redigere tekstene for å forstå hva jeg hadde skrevet, jeg dro gjerne tre, fire taster med meg i ett trykk. Kanskje noe for nerde-jenter? Men ikke for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå