Klekkus Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Please, jeg gidder ikke trykke på 20 linker. Kan ikke du sette img tags p bildene dine? Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Please, jeg gidder ikke trykke på 20 linker. Kan ikke du sette img tags p bildene dine? 5630454[/snapback] Latskap! Men karbon kan bli ganske dyrt da. Men du får se hva slags priser du klarer å få på det. Endret 19. februar 2006 av Drunken_Master Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Kan godt det men når jeg prøver står det: "Dynamiske Tags er ikke tillatt elns.. hvorfor kommer dette? Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Men karbon kan bli ganske dyrt da. Men du får se hva slags priser du klarer å få på det. 5630554[/snapback] Vet du hvor det er mulig å få tak i karbon?.Og hvor dyrt det er?. |Espen| Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 virker som et fett konsept.. men jeg leita etter karbon før jeg og,,, og fant det... men husker ikke linker da... men det er litt dyrt ja... var utenlandske butikker jeg fant det på... tror ikke det var noen norske.. men er ikke sikker da... kan jo alltids google litt da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå