pessimisten Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 hei. jeg har problemer med å overføre musikk og bilder til mobilen min(w600i). jeg har innstalert disc2phone, som ikke oppdager mobilen. jeg har også innstalert PC Suite, men den finner den heller ikke. den blir funnet i file manager, men der nekter den å overføre filer, den sier at en uventet feil har dukket opp Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hmmmm *ser misunnelig fra sin W550i bort på dudee sin W600i* Funker dette: Min datamaskin -> [navnet på mobilen, eks. bærebar lagringskapasitet, eller no sånt] F (eller stasjonen hvor u kobla'n inn)? Det funker her! Den EGENTLIGE måten som SE lagde: U kobler først USB'n i mobben, så i PC'n. Velger så filbehandlig på mobben og kjører PC Suite/Disc2Phone eller ne annet på PC'n. I win XP kommer det opp hvordan du vil vise innholdet, og du kan da velge Vis filer og mapper (samme som Min datamaskin -> [mobben's navn]), dette er ikke nødvendig om SE-prggene fungerer. Kan jo være smart vis du skal eks. overføre bilder, for da kan du se rett inn i fil-systemet. Husk: Når du er ferdig, lukk alt du hadde åpent i forbindelse med mobilen, høyere klikk på Trygg fjerning av maskinvare i Tray-linjen (nede ved klokka på pc'n), dra kabelen ut av PC'n og så ut av mobilen. Skru på mobieln (hvit skjerm, må vente litte grann så mobben fr oppdage det nye som kom), og så skal hele mobben gå som vanelig. Dette ble sikkert littuoversiktelig, så jeg tar det en siste gang i tur og orden Metode nr: Win XP. Brukt mest (av meg) til å overføre bilder. (For at dette skal bli så enkelt så mulig, bruk Windows XP) 1. sette USB-kabelen i mobilen, så i PC'n 2. Vent litt, så kommer det opp på skjermen til mobilen to valg: Kjør mobilen vanelig eller Filbehandling. Velg filbehandling 3. Vent litt. Det popper opp hvordan du vil spille av innholdet på lagringsenheten (mobilen). Da velger du Vis filer og og mapper. 4. Da kommer det en vindu med mapper og slikt, dette er mappene i filbehandlingen. Dra filene inn i riktig mappe (eks. bilder i image) 5. På tray-linjen (ved klokken på PC'n) høyereklikker du på Trygg fjerning av maskinvare når du er ferdig Sony Ericsson metoden 1. Gjør steg 1 og2 i Win P-metoden. Når vinduet som er beskrevet i steg 3 der dukker opp, krysser du det bare ut. 2. Åpne PC Suite eller Disc2Phone. Programmet skal oppdage mobilen automatisk! 3. Lukk programmene du brukte og utfør steg 5 i Win XP-metoden når du er ferdig! Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 weeeee.....det gikk, Tusen Takk til Webmaster Esso Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Bare hyggelig! Lurer bare på: Hvilken av metodene brukte du? (hvilken jeg skal gi til andre, om de trenger hjelp med et samme, lissom) Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 ville nok godt for den første metoden etter som den andre bare var noe stress for meg siden programmene ikke oppdaget mobilen + så slipper du alle de extra programmene til mobilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå