abjerck Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Ble litt usikker her nå, noen som kan si om dette er riktig eller ei ? Lenke til kommentar
abjerck Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Enda et spørsmål... bør eg vente til pcn er kald før eg starter ? Eller går det greit om pastaen er litt varm ? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Jepp den kan du bruke. Trenger ikke og vente til den er kald før du starter heller. Lenke til kommentar
abjerck Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 ARG.. da gikk monetring av nye heatsinks og alt greit... MEN strømkabelen til vifta på VGA silenceren passer IKKE Spurte i butikken før eg kjøpte om det passer på alle typer X800, jada sa dei, off blir så irritert.. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Kan du ikke bare klippe av ledningene og feste på den gamle pluggen? Lenke til kommentar
andreg Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Er det en "vanlig" tre-pinns vifteplugg som følger med silenceren? Sånn er det ihvertfall med Zalman VF700 kjøleren min, og da er det bare å koble den til en av viftekontaktene på hovedkortet eller til strømforsyningen med en sånn. Husker ikke hvordan kontakten på X850XT kortet mitt er, men det er ihvertfall ikke mulig å koble kontakten fra Zalman kjøleren direkte på det. Ser for meg at det er greiest å gjøre det sånn uansett, ettersom jeg er usikker på om viftekontakten på skjermkortet klarer å levere nok strøm til den mye større vifta på Zalman kjøleren. Lenke til kommentar
abjerck Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Er det en "vanlig" tre-pinns vifteplugg som følger med silenceren?Sånn er det ihvertfall med Zalman VF700 kjøleren min, og da er det bare å koble den til en av viftekontaktene på hovedkortet eller til strømforsyningen med en sånn. Husker ikke hvordan kontakten på X850XT kortet mitt er, men det er ihvertfall ikke mulig å koble kontakten fra Zalman kjøleren direkte på det. Ser for meg at det er greiest å gjøre det sånn uansett, ettersom jeg er usikker på om viftekontakten på skjermkortet klarer å levere nok strøm til den mye større vifta på Zalman kjøleren. 5616223[/snapback] Nei er ikke vanlig, men har kutta og spleisa litt kabler.. har kobla GPU vifta til viftestyringa mi, funker perfekt Lenke til kommentar
abjerck Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Kan du ikke bare klippe av ledningene og feste på den gamle pluggen? 5616172[/snapback] Prøvde det.. men ville ikke virke av en eller annen merklig grunn.. Men har fått kobla den til viftestyringa mi istedenfor, funker fint. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå