Gå til innhold

Argh! Umulig å få tak i Vaio?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slike lekre små sub-notebooks selges i London (MicroAnvika, f.eks.) og via Sonys nettside i Sverige. 11,1 tommers skjerm TX1 og TX2 med hhv 60 og 80 Gb HDD, og dette er ikke større enheter enn de som har 10,6 tommers skjerm pga utrolig god utnyttelse av plassen. Godt tastuatur og brilliant skjerm. Lekkert og smekkert design. DVD-brenner (dual layer også, tror jeg). Utrolig lette: 1,2 kg. Håper noen kan importere disse til Norge, for da får man norsk tastatur. Ellers går det greit med engelsk tastustur med litt trening, i og med at man jo naturligvis får de særnorske bokstavene på samme sted som på et norsk tastatur. Men dyrt: ca. 18-20 000 kroner. Men vel verd det!

Lenke til kommentar
Slike lekre små sub-notebooks selges i London (MicroAnvika, f.eks.) og via Sonys nettside i Sverige. 11,1 tommers skjerm TX1 og TX2 med hhv 60 og 80 Gb HDD, og dette er ikke større enheter enn de som har 10,6 tommers skjerm pga utrolig god utnyttelse av plassen. Godt tastuatur og brilliant skjerm. Lekkert og smekkert design. DVD-brenner (dual layer også, tror jeg). Utrolig lette: 1,2 kg. Håper noen kan importere disse til Norge, for da får man norsk tastatur. Ellers går det greit med engelsk tastustur med litt trening, i og med at man jo naturligvis får de særnorske bokstavene på samme sted som på et norsk tastatur. Men dyrt: ca. 18-20 000 kroner. Men vel verd det!

5617799[/snapback]

Det hadde vært en orgasmisk drøm å få kjøpt en sub-notebook som barebone... Da kunne man kastet inn det man hadde liggende av RAM og HDD og CPU'er selv, og sluppet å betale for det... Jeg får sjekke i slutten av mars, London kaller da... :dribble:

Om noen har en Vaio til salgs, sleng inn en PM :tease:

Lenke til kommentar
Det hadde vært en orgasmisk drøm å få kjøpt en sub-notebook som barebone... Da kunne man kastet inn det man hadde liggende av RAM og HDD og CPU'er selv, og sluppet å betale for det... Jeg får sjekke i slutten av mars, London kaller da...  :dribble:

Om noen har en Vaio til salgs, sleng inn en PM  :tease:

5639877[/snapback]

Er vel ikke akkurat så mange som har ULV-prosessorer liggende å slenge da! ;)

Edit: Quotefeil

Endret av Hefla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...