robiwan Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Har kommet ut for en liten krise, jeg finner ikke laderen til mitt panasonic NV-GS120. Og jeg drar til Berlin i morgen! Skulle allerhelst laget en reisefilm, men det store problemet kommer når jeg kommer hjem. Da skal jeg nemlig lage en opptaksfilm til en jobb. Noen som veit hvor jeg får kjøpt slike ladere billig? forslag til web-shop. Er det en standar på disse bateriene, slik at jeg ikke må ha panasonic-lader? Evt. kjøpe noe på clas ohlson. Bateriet heter Panasonic VSB0471(Li-ion), hvis det er til noen hjelp. Noen som også veit hva man må gi for en slik lader, er jeg heldig så finner jeg et i Berlin. Endret 15. februar 2006 av robiwan Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Du finner sikkert noe i Berlin. Claes, Japan Photo og andre har uoriginale ladere til de fleste, populære batterityper. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 *phew* høres bra ut. Veit du hva sånn ca. prisen er på? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Tja, en lader til Canon 511-batterier koster rundt 400 på Claes. Videokameraer er ikke innenfor mitt kompetanseområde, men en kamerat kjøpte GP-lader til sitt Sony DV, og det kostet vel omtrent det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå