P0nduz Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Everest sier at hovedkorte er oppe i 40 grader. Tåler det så høye temperaturer eller bør jeg gjøre noe? Lenke til kommentar
Lasan Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Mitt LP Sli-DR ligger vel på rundt det samme. Skal sies at det er reine badstua inne i kabinettet mitt for tida, men jeg trur det skal gå bra. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Mitt LP Sli-DR ligger vel på rundt det samme. Skal sies at det er reine badstua inne i kabinettet mitt for tida, men jeg trur det skal gå bra. 5611418[/snapback] Gled deg til sommeren. :!: Lenke til kommentar
Lasan Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Hehe. Pleier å være ganske godt å varmt i leiligheten uansett så det blir nok ikke så stor forskjell, maks 1-2 grader. Men jeg må nok uansett får gjort noe med kjølinga. Prosessoren ligger på ca 42 grader idle, uten å være klokka Lenke til kommentar
Lyngstad Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Hei! :)Nå har jeg fått tilbake mitt Ultra-D kort fra databutikken.no der de påstår at de skal ha oppdatert bios for meg slik at kortet skal fungere igjen. Det som skjer nå, når jeg prøver å starte opp riggen min er at det er 3 av 4 RØDE LED's på MB som lyser, og hovedkortet piper som faen i ca 2 sekunder om gangen.. Står bare å piper, kommer ingen POST eller noe....... men det ser ut som HDD blir lest av.. Det samme skjedde før jeg satte inn RAM og HDD.. :| Noen som har en anelse hva jeg kan gjøre nå? Begynner å bli litt lei av nye problemer som kommer etter at de gamle skal ha blitt "fikset"....... ;( Endret 16. februar 2006 av Lyngstad Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Everest sier at hovedkorte er oppe i 40 grader. Tåler det så høye temperaturer eller bør jeg gjøre noe? 5611285[/snapback] mitt ligger og i den duren, cpu på 25 hk på 35 og chipsett på 44. Men så har jeg nå viftestyringa på, og zalman 7000 på cpu. Pluss noen 120 kabinettvifter, en er kobla ut blei mye støy av det. Får ha den til sommeren og når jeg begynner å klokke litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå