Dogshift Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Hei! Jeg har problemer med min Packard Bell bærbare pc når jeg skal feks. brenne over bilder/musikk til cd plate, når jeg brenner musikk fra media player til cd begynner den og "konvertere" alle låtene jeg har lagret til brenning også begynner den og brenne det inn på plate, men når den kommer ca halveis så kutter den bare ut og kommer med en feilkode at den ikke kunne brenne ferdig cd eller gjøre cd klar til bruk, da ser jeg på cd plate at det er "brent" inn på den men den virker ikke og i tillegg er det ikke mer lagringsplass på cd selv om den bare er halveis brent. Er det noen som har vært borte i dette før? Har prøvd og senke brennerhastigheten etter et tips men det hjelper heller ikke. Mvh Ronny Legger inn bilde av en feil jeg fikk nå, har prøvd ny type plater som er rene, lavere brennerhastighet men hjelper ikke Endret 15. februar 2006 av Dogshift Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Prøvd et ordentlig brenneprogram? Lenke til kommentar
Dogshift Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Får ikke noe valgmuligheter når jeg gjør dette, når jeg skal brenne feks. bilder så merker jeg dem og flytter dem til cd stasjon og brenner filer til cd. har lagt inn Nero på maskinen men trodde dette bare var til kopiering ol. fra cd til annen cd. Dette har virket problemfritt i 1 1/2 år, kan det være cd/dvd brenneren som er problemet? har prøvd og tørke rent laserhodet, men bør kanskje kjøre en cd stasjon renseplate. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Får ikke noe valgmuligheter når jeg gjør dette, når jeg skal brenne feks. bilder så merker jeg dem og flytter dem til cd stasjon og brenner filer til cd. har lagt inn Nero på maskinen men trodde dette bare var til kopiering ol. fra cd til annen cd.Dette har virket problemfritt i 1 1/2 år, kan det være cd/dvd brenneren som er problemet? har prøvd og tørke rent laserhodet, men bør kanskje kjøre en cd stasjon renseplate. 5612017[/snapback] Nero kan brenne både musikk og bilder. Kan selvsagt være cd-brennern som begynner å bli sliten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå