siDDis Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Eg har sett eindel screenshots som har gjort Ubuntu veldig likt 'MacOS' men eg finner ikkje ut kor eg får tak i det. Nokon som veit om kor eg kan få tak i det eller andre kule themes og? Lenke til kommentar
JonJ Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 gnome-look.org har endel gnome-themes, ikonpakker osv. Lenke til kommentar
tuxerator Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 ^ er nok den beste. Her er en annen side vært å titte på: http://art.gnome.org/ Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Takk for flott svar, men korleis får eg den kule *tingen* nokon folk har i bånn. Der er eit sånn panel med shortcuts som eg synes er kult. Lenke til kommentar
tuxerator Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Takk for flott svar, men korleis får eg den kule *tingen* nokon folk har i bånn. Der er eit sånn panel med shortcuts som eg synes er kult. 5617629[/snapback] Widgets? Til Gnome så bruker man gDesklets. Til KDE bruker man Karamba. EDIT: Du finner mange themes til gDesklets her: http://gdesklets.gnomedesktop.org/index.php men du finner nok en stor pakke med en god del i pakkesystemet ditt også! Liit eye-candy riktignok KDE, men kan nok komme ganske likt i Gnome også: Endret 16. februar 2006 av tuxerator Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 du kan installere gdesklets på ubuntu med å skrive 'sudo apt-get install gdesklets' i konsollen. Da får du tilgang til en haug med ting og tang til skrivebordet Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Kjempeflott! =) Ting begynner å sjå skikkeleg fancy ut nå Lenke til kommentar
tuxerator Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Legg ut et skjermbilde når du er ferdig da Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Joda her er det Lenke til kommentar
whoi Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Bruker du qtcurve? Kan se sånn ut på menylinja til konsollen din ihvertfall. Prøv å starte Opera slik: opera --style qtcurve Da får du menyer som står i stil med resten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå