Gå til innhold

Playstation 2 platinum spill


gamerman

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg skal ha meg en Ps2 slim nå til fredagen.

 

Skal også ha noen spill , tenkte meg :

 

FF X

God of war

Tekken 4 & 5

Resident Evil 4

 

 

Har sett litt rundt og ser at gamesmix.com selger Tekken 4 og 5 som platinum der de er veldig billige.

 

Men hva er platinum igjen ?

 

Ikke noe fancy cover , manual osv ?

 

Eller er det noe annet med spillet som er tatt ut ?

 

 

På elkjøp selger de Tekken 5 til 199 kroner , dette må da være platinum ?

 

 

Trenger også hjelp til å finne disse spillene et sted der det er billigst , help me :ermm: ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann.

 

Angående spillene du lurer på, så anbefaler jeg alle sammen, bortsett fra Tekken 4. Ikke noe vits i å kjøpe det dersom du kjøper 5ern :p

 

Kjøp heller GTA San Andreas og skaff deg mange timers moro  :w00t:

5621801[/snapback]

 

 

Har veldig lyst på tekken 4 VELDIG ! :D

 

Hvorfor bør jeg ikke kjøpe det ? Har det fortsatt samme historie ?

Lenke til kommentar

Tekken 4 er et helt OK spill, men er ikke i mine øyner på høyde med de gode gamle Tekken spillene til PSX. Men helt klart verd å investere i.

 

Investerte også i God of war her om dagen. Meget bra, dog litt blodig, spill.

 

Når det kommer til platinum spill, er det vel som sakt før bare 1 endring. Prisen :p

Lenke til kommentar
Tekken 4 er et helt OK spill, men er ikke i mine øyner på høyde med de gode gamle Tekken spillene til PSX. Men helt klart verd å investere i.

 

Investerte også i God of war her om dagen. Meget bra, dog litt blodig, spill.

 

Når det kommer til platinum spill, er det vel som sakt før bare 1 endring. Prisen :p

5622961[/snapback]

 

 

Hei

 

Jeg kjøpte meg god of war , tekken 5 og ps2 slim i dag :)

 

Veldig fornøyd , men det eneste jeg synes var litt rart (er sikkert slik spillet er) , er at i tekken 5 når det kommer en slags film midten av Story Fighting så har karakterene en tendens til å ikke stå rolig når de skal det , altså det skaper en liten slags "lagg" eller ustødighet hos karakteren :p

 

 

Har ikke prøvd god of war ennå :p Gleder meg :D

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Tekken 4 er et helt OK spill, men er ikke i mine øyner på høyde med de gode gamle Tekken spillene til PSX. Men helt klart verd å investere i.

 

Investerte også i God of war her om dagen. Meget bra, dog litt blodig, spill.

 

Når det kommer til platinum spill, er det vel som sakt før bare 1 endring. Prisen :p

5622961[/snapback]

 

 

Hei

 

Jeg kjøpte meg god of war , tekken 5 og ps2 slim i dag :)

 

Veldig fornøyd , men det eneste jeg synes var litt rart (er sikkert slik spillet er) , er at i tekken 5 når det kommer en slags film midten av Story Fighting så har karakterene en tendens til å ikke stå rolig når de skal det , altså det skaper en liten slags "lagg" eller ustødighet hos karakteren :p

 

 

Har ikke prøvd god of war ennå :p Gleder meg :D

5628228[/snapback]

 

 

Hva syns du om God of War?

 

Digger spillet sjøl :w00t:

Lenke til kommentar

God of War er helt fantastisk. Hørte noen skryte så fælt av Ninja Gaiden på Xbox, men GOW var jo laaangt bedre. Det gruste Ninja Gaiden fullstendig på alle områder.

 

Virker som mange Xbox fans ikke vet så mye om hva som finnes på andre konsoller. Snakker om oppskrytt spill.

Lenke til kommentar
God of War er helt fantastisk. Hørte noen skryte så fælt av Ninja Gaiden på Xbox, men GOW var jo laaangt bedre. Det gruste Ninja Gaiden fullstendig på alle områder.

 

Virker som mange Xbox fans ikke vet så mye om hva som finnes på andre konsoller. Snakker om oppskrytt spill.

6157354[/snapback]

Welcome to the family! :w00t:

Lenke til kommentar
God of War er helt fantastisk. Hørte noen skryte så fælt av Ninja Gaiden på Xbox, men GOW var jo laaangt bedre. Det gruste Ninja Gaiden fullstendig på alle områder.

 

Virker som mange Xbox fans ikke vet så mye om hva som finnes på andre konsoller. Snakker om oppskrytt spill.

6157354[/snapback]

Welcome to the family! :w00t:

6157510[/snapback]

 

Jøsses. :) Har litt forventninger til God of War nå. Ninja Gaiden er ikke et triviellt vannmerke å nå opp til!

 

Gjorde et raid nylig i brukt/billig-markedet, og nå ligger God of War, Resident Evil 4, Ico, Shadow of the Colossus, Rez og Guitar Hero og venter på at jeg skal kjøpe en ps2 slim. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...